{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

davs guter {{forumTopicSubject}}

jeg har været inde for et færdselsuheld. jeg opdager jeg opdager så at mit fordæk er skævt og jeg har prøvet at rette det men kan ikke finde ud af hvordan man gøre det. jeg har fået en af mine venner til at kigge på den og han siger at min forgaffel er skævt. det kunne være dejligt med noget hjælp tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  davs guter
  • #1   18. aug 2021 Hvad skal du præcist have hjælp til...

Er hjulet skævt= nyt
    forgaffel bøjet, hmmm også nyt. tror ikke det kan betale sig og lave for meget og det er skævt alligevel.

• #3   18. aug 2021 ja henrik det er forgaflen som er skæv ved du om det er muligt og måske at kunne rette den på plads?

• #4   18. aug 2021 Det kan ikke rettes. Er det en ældre / forholdsvist lav værdi scooter, betyder det normalt totalskade, da en ny koster mere end scooteren er værd. Forgaffel fås kun brugt på det sorte marked, dvs fra en stjålen scooter, da ingen jo vil af med deres forgaffel. Desuden kan stellet være slået skævt.

God bedring. Har desværre mere end engang tilfældigt kommet forbi scooter-ulykker hvor personen ikke overlevede, og scooteren lå knust i 10.000 dele over 50 meter... ;/

• #5   18. aug 2021 Du smider scooter til skrot og køber en anden...

• #6   18. aug 2021 Som andre skriver, rette en forgaffel dur ikke.
    Find en anden forgaffel

• #7   18. aug 2021 Måske ikke til skrot, motor og andre dele kan jo være fine nok til at sælge som stumper.

• #8   19. aug 2021 Jeg tager mig sgu til hovedet, over de unge idag.....
    Du kan helt sikkert finde ud af at tage en milliard selfies, men at tage et billede af en skæv forgaffel og poste det i et forum, med den telefon som du helt sikkert havde i hånden eller lommen, da du oprettede emnet, det kan du ikke.

OMG.

Kommentér på:
davs guter

Annonce