{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

K4TI7
K4TI7
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Aprilia sonic problemer med at starte, hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej min sonic vil ikke tænde.
Der er rigeligt med brændstof på. Giver den kick, hvor den ikke vil starte. Fjerner std. Luftfilteret og sætter hånden for ved karburatoren og giver kick. Den tænder med det samme og kører i nogen sekunder også dør den. Har prøvet at suge/puste i benzin slangen, hvor det løber fint igennem.

Hvad kan jeg gøre?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia sonic problemer med at starte, hjælp
  • #1   24. jul 2021 hvad er der sket op til problemet og når du holder hånden for karburator får den mindre luft så den får ikke nok benzin når du holder hånden for så mit første bud er at du skal rense karburator totalt så ud med alt du kan løsne og blæse alle dysser og kanaler igennem

• K4TI7
    K4TI7 Tilmeldt:
    jul 2021

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   24. jul 2021 Den har stået stille lidt for længe, men har kørt før uden at slå en prut forkert… Men er det normalt når man frakobler benzin slangen fra karburatoren, at der så ikke løber benzin ud med mindre man lige har suget/pustet?

• #4   26. jul 2021 som jeg har skrevet i privat besked så er det helt normalt at du skal blive ved med at suge i vacum slangen

Kommentér på:
Aprilia sonic problemer med at starte, hjælp

Annonce