{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny cylinder.
  • #2   17. jul 2021 Google det nu bare istedet for at lave nyt emne. Det har værer oppe på forum 1000 gange

  • #3   18. jul 2021 Jeg kørte 50% gas i 100 km, 50% og 5-10 sekunder fuld gas engang imellem i 100 km, og 75% + fuld gas 5-10 sekunder i 50 km. Så i alt 250. Men der er mange forskellige svar, nogle kører ikke til, andre gør det på 1000 km

  • #4   18. jul 2021 Hvis det er aluminium cylinder, så er én varmecyklus og forsigtig gas på første tur godt nok.
    Hvis det er støbejern, så skal den køres til med 200km, hvor man ikke giver mere end halv gas, med en gang imellems fuld gas i 2 sekunder. I tilkøringen må blandingen gerne være på den federe side.


  • #5   18. jul 2021 Varm den op, dys den ind, mærk og hør på den om den kan lide fuld gas også bare kør derud af.

  • #6   18. jul 2021 Det er som Kristoffer skriver.
    Det er dog vigtigt du ikke putter ekstra olie i benzinen, som mange har en uvane med.
    Du skal køre med en lidt for stor dyse, og så ikke give fuld gas før den er varm, og ikke mere end et par minutter af gangen.


  • #8   21. jul 2021 Det er lidt religion ligesom motorolie til biler.
    Jeg har lige lavet en hiper2 med ny cylinder og alting.
    Den er kørt til som jeg plejer, 2% olie i benzinen + scooteren egen olie. Så går der ikke noget galt hvis oliepumpen ikke virker. Efter 2 tanke og konstatering af den bruger af sin 2takt olie, stopper jeg med det. Den er i gang med 3 tank benzin nu og er ikke brændt sammen eller andet. Køres med halv og fuld gas varieret. Aldrig med fuld gas på lange stræk ad gangen..... Den virker fint.... også i næste uge ??
    Efter 400 km kører man bare, kan den ikke tåle det var der alligevel noget der ikke var lavet rigtigt, eller cylinder i dårlig kvalitet


Kommentér på:
Ny cylinder.

Annonce