{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Radiator ventil defekt? 950 kr.
  • Nedrivning af høj busk/træ 1.500 kr.
  • Græsslåning og kørsel af græs på genbrug 1.000 kr.
  • Udskiftning af lås 1.250 kr.
  • Havearbejde 350 kr.
  • Electric plugs to fix 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiværn og 70cc
  • #1   28. jun 2021 ja men det er ikke godt for den at køre med det tændt

• #2   28. jun 2021 Ja, har det på min

• #3   28. jun 2021 Vil ik køre med det tændt, kun hvis jeg bliver stoppet. Men det virker uden problemer?

• #4   28. jun 2021 Hvis du har større karburator og udstødning, så tror jeg ikke det ville du' så godt, da en af mine venner havde det på sin hot med 70cc sport, gg, 17,5mm karbu, og ved den spruttede den helt vildt med det på.
    Hvorimod jeg havde std karbu og afbegrænset std udstødning på 70cc sport, og det duede uden problemer.

• #5   1. jul 2021 Okay, jeg har også std opsætning udover
    Gg, top perf vario, og 70 cc

Ville det så virke?

• #6   1. jul 2021 det som politiværn gør er a begrænse omdringere så det ville kunne høres meget nemt men når det er sagt så ja det vil virke men ikke godt og du har du anden udstødning på så den skriger jo ulovlig

• #7   6. jul 2021 jo mere du begrænser den desto mere ville det kunne ses, den vil bl.a. være sløvere i træk så det vil klart kunne gennemskues. Du kunne bruge det til at begrænse den til at køre under 80 km/t så du slipper for højere "straf" og så politiet nok ikke tænker længere end det medmindre du kører hurtigere forbi dem.

Før jeg "Renoverede" min jog kunne den køre 50 uden man kunne se det hvor daværende topfart lå på ca. 82, Jeg havde dog indstillet den til ca. 40 da det var lidt svært at se.

Som 4# siger, jo mere tun desto mere tydeligt, men Jeg havde 19mm, 70cc sport og 11k, så jeg tænker det vil gå med din opsætning.

Kommentér på:
Politiværn og 70cc

Annonce