{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alder på en Gilera Stalker
  • #1   20. jun 2021 Mit gæt er 30'er før 06

  • #2   20. jun 2021 det er en 30'er.
    årgang 1997


  • #3   20. jun 2021 Fedt tak

    Er der så nogle der ved hvad sådan en er værd?
    Den har ikke kørt i 3 år men kørte helt lovlig med Skive og det hele dengang..

    Der er minimalt rust på den


    profilbillede
  • #4   20. jun 2021 6000 kr +. -
    stalker er stadig blandt de mest eftertragtede scootere på markedet, især hvis der ikke er blevet skruet i dem.
    hvis det ikke haster med at sælge så sæt den ind til 7500 og vent på nogen byder der oppe af, ligemeget hvad så vil folk altid byde under smiley


  • #5   20. jun 2021 6000 kr for en næsten 25 år gammel scooter ?

    Så det nok bare mig som er nærig gg. Ville sige 3500 kr, hvis den ellers fungerer som den skal, og ikke fx bremserne er rustnet fast af stå stille så længe, skal renses hele benzinsystemet for gammelt benzin og pis og kanaljer gg osv.


  • #6   20. jun 2021 Den har stået inde så bremser og det er helt ok på den…

    Den skal have en ny studs da den er mørnet..
    Den skifter jeg i morgen..(renser kapu) samtidig
    Den har været tappet for al brændstof da den blev sat i skuret..


  • #7   20. jun 2021 Det er ikke en hvilken som helst 25 år gammel scooter...

    Hvis man vil ha den må man byde over de andre der vil have den.

    Jeg ska snart til at lave en cross scooter og så må jeg jo give hvad det koster at få en yamaha slider eller gilera stalker/typhoon i acceptabel stand.

    3500kr for den der ville være tyveri.
    Brug evt 1000kr på nye rem ruller og sådan, ny studs og evt et frisk dæk og batteri el.lign, så burde den kunne indbringe nord for 8000


  • #9   21. jun 2021 Der er 2 gilera stalker på dba lige nu.

    En grim ridset en fra 2007 listet til 5000
    https://www.dba.dk/gilera-stalker-2007-11831/id-1080779055/
    Og så et projekt uden styrskjold uden org cylinder osv osv problemer til 4000kr
    https://www.dba.dk/gilera-stalker-2004-sort/id-1080572077/


    Hvis du får en stalker i så pæn stand som den her, for 4000, så siger det mere om sælgeren end det siger om knallertern smiley


  • #11   21. jun 2021 jaja du kan få en gilera stalker til 1500kr... uden hjul skjolde eller stel smiley

    8000kr for en gilera stalker der næsten er som ny, og tilmed fra før juni 2006, det er ikke en vild pris som sådan.

    At den har stået opbevaret 25 år betyder intet når man ikke kan købe noget som den fra ny, og hvis man kan så koster den nærmere 20'000.

    Kan se scooterworld har nogen gode eksemplarer til mellem 13'000 og 15'000.
    Det er faktisk billigt når man tænker på hvad en yamaha jog R koster i samme stand.
    ( 20'000kr ++)

    Gætter på der er flere der gerne vil have en jog R, og folk ikke er så ivrige efter stalker.
    Den er også legendarisk den jog R. Hype.
    Hype er også den eneste grund til hot er noget som helst værd mere.
    Deres motor er dårlig at tune, sædet er dårligt, lyset er dårligt, man sidder dårligt, der er dårlig bagageplads, udstødningstilslutningen er blottet så ting ruster fast i den, stellet bagtil over baghjulet er slet ikke afskærmet så den går til i den ende, man kan ikke få CVT reservedele til dem, og de er objektivt set grimme smiley

    Hype har selvfølgelig meget at sige.

    Men i en verden hvor man slet ikke kan købe allroad scootere med 2t hiper motor mere, tilmed med profilstel, gode lygter, godt sæde, ordentlig indpakning af stellet bag kåber osv.
    -i den verden ska man sku være heldig for at få en gilera stalker i god stand, rigtig god stand, for under 6000kr


  • #13   21. jun 2021 Jeg har absolut ikke glemt den ikke er ny smiley

    Pointen er netop at du ikke kan købe sådan en fra ny.

    Du kan ikke engang købe en brugt i god stand.
    Medmindre du går til scooterworld, eller giver trådstarter det for hans som han vil have smiley

    Og priserne på brugtmarkedet taget i betragtning skulle han være godt ør i bolden for at sælge den der, når den fremstår som ny på det nærmeste, for mindre end de 5000 den ridsede med forsømt vinyl på dba står til.

    Misforstå mig ikke, jeg synes det er fint du ved hvad du kan få for dine penge hvis du prutter lidt og ikke kan se værdien i en orginal velholdt gilera stalker smiley smiley

    Ej du ka nok godt se værdien i den, har bare ingen interesse for det.

    Jeg kender tilfældigvis en del der hellere end gerne vil have en stalker i den stand, og 8000 er en fin pris alternativerne taget i betragtning.

    Jeg fik min yamaha slider for 3500kr for en del år siden.
    Sku ikke have solgt den smiley
    Fandt et røverkøb af en yamaha slider, forrige år ved grænsen til tyskland, 100% original altid opbevaret indendørs, nyligt renoveret med nye originale michelin bopper dæk i den rigtige størrelse, original udstødning. Alle klistermærkerne sad der stadig og havde ikke fået uv skade med tiden. Ufattelig godt eksemplar
    Ejeren havde listet den til 5000.
    Det er lige omkring halvdelen af hvad den gennemsnitlige yamaha slider sælges til i sverige nu... og de er absolut ikke i så god stand.

    Mange kan sikkert ikke se ideen i at give 5000 for en 24år gammel knallert der står 300km væk over en betalingsbro.

    Men mange bruger også omkr 2000kr om måneden på smøger smiley


  • #15   21. jun 2021 Helt enig, der går alt for meget mærke hype især i suzuki samuraier og bitcoins f.eks.

    For mig kan scootere også bare være transportmidler.
    Men knallert markedet i danmark er bare mærkeligt.
    Man burde kunne købe en ny yamaha slider for lige omkr eller under 20'000, og så skulle de kunne fås brugt i rigtig fin stand for lige under det halve efter en lille håndfuld år med fuld service bog uden styrt.

    At en knallert før 2006 er mere værd burde også snart stoppe.
    Bøden for at køre uden plade er 1000kr.
    Det er altså billigt i forhold til hvor forskruet den gennemsnitlige knallert fra før 2006 er.

    Men hvis den er velholdt og der bare skal skiftes gummi dele på den (studs dæk luftfilterslange olieslange bremseslange og ventiler)

    Så kan jeg godt se hvorfor en så sjældenaskine med den bedste motor nogen sinde (hiper efter 2003) kan gå til 15000kr brugt fra forhandler.
    De kostede kun 15000 fra ny, eller lige over, dengang i 2005.

    Guld er bare guld værd, altid.


  • #17   21. jun 2021 Nu er den sat til 6500 afhentet som den står… hvis nogen kan tjene på den er det ok med mig ????

Kommentér på:
Alder på en Gilera Stalker

Annonce