{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Stelnummer forsvundet på puch maxi {{forumTopicSubject}}

Jeg har et Puch Maxi K stel som er blevet sandblæst. Desværre viser det sig at personen der har sandblæst dette har været for hård og det forholdsvis tydelige stelnummer der var der før, er forsvundet.

Jeg har den gamle typeplade som jeg pillede af inden sandblæsning, dette bliver fornyet når jeg skal samle den.

Hvilke problemer kan jeg få i forhold til det ihugget stelnummer, og hvordan kan jeg eventuelt redde dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stelnummer forsvundet på puch maxi
  • #1   19. jun 2021 den korrekte måde er at du skulle have afmærket hvor stellet ikke skulle være sandblæst men sket er sket og du skal forbi en synshald med stellet og typeplede og bede om en genhugnings attest så tager du hjem og banker nummer i og afsted til samme syns hald og GEMMER genhugnings attet og giver den med ved salg

  • #3   19. jun 2021 det plejer vi at gøre med biler

  • #4   19. jun 2021 Jeg nægter at smide stellet væk, så hellere selv banke stelnummeret op. Det er super fint, med en abnormt fin tank og bagstiver, som ofte er svære at finde. Så hellere redde lortet ??

  • #7   19. jun 2021 #6 jeg kan gøre et forsøg. Jeg føler det vil være synd at smide et så godt stel ud grundet et stelnummer som forsvinder.

    Jeg har den originale typeplade, og gamle forsikringspapirer.

    K stel hænger ikke ligefrem på træerne mere, så der må forsøges længe før lortet er ubrugeligt smiley


  • #8   19. jun 2021 tt jeg giver dig helt rat i en bil er ikke en knallert men da problemet er det samme bør løsning være den samme men det er jo Danmark vi lever i

  • #10   19. jun 2021 #9 jeg er glad for at vi har samme forståelse for tingene, samt samme syn på det.

    Jeg vil forsøge at redde stellet med alt hvad jeg kan.


Kommentér på:
Stelnummer forsvundet på puch maxi

Annonce