{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

Derbi gpr 50 1998 nogen her inde der kender til dem {{forumTopicSubject}}

Hej

Nogen der kender til derbi gpr 50 fra 1998

Hvad man vil køre med af opsætning af cylinder kaburator

Hvilke tandhjul (hvor mange tænder ) man ville andbefalde

Og har styr på lys/ledningsnettet på sådan en

Det skal lige siges af hvad jeg har fået athvide om den skulle alle begrænsninger være taget på den så den rander ca 80-90 stykker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derbi gpr 50 1998 nogen her inde der kender til dem
  • #1   18. jun 2021 da det er en 45 så tuner man den ikke men ja de køre 90 uden begrænsninger

  • #2   18. jun 2021 Ja, den er kun lavet som en 45.....Og sådan en skal man ikke køre for stærkt på....Bare det ikke at have kørekort til den, er 7000kr i bøde første gang....Har man kørekort og bliver taget i at køre 90 på den, ja så har man ikke det kørekort mere....

  • #3   18. jun 2021 Det jo op til en selv og somvitiheden om man køre for stærk på den eller ikke såvel som i bil

  • #4   18. jun 2021 Jeg har haft sådan en. Jeg pillede bare ikke ret meget ved den, men den kørte 130, det var ial fald ikke et problem at overhale biler på alm landeveje.

    Jeg havde den kun i et par måneder så ved faktisk ikke så meget om "maskinen som sådan".

    Men i min optik var den god og solid, og fejlede aldrig. Og ja 6 gear virker som for meget til 45-.km/t men nu kører vi også 130 jo gg?

    God fornøjelse ! Det en fed maskine. Har prøvet en Aprilla RS50 med 6 gear , det er bare ikke det samme, GO med den Derpi ! Ville jeg i al fald !


  • #5   18. jun 2021 Aprilla er også lavet som RS125 og 250, og det er samme stel, så det skal nok holde på en "spæd" 45-EU-scooter.

  • #6   18. jun 2021 tzr er også lavet som 125 og DR big er lavet og til 150 men det ændre ikke på hvad straffen er men ja det er op til en selv og man vil køre for hurtigt

  • #7   18. jun 2021 Det afgørende er ikke om den "KAN" køre for stærkt, men om der er kontruktive ændringe som gør det muligt.

    Fx større kaburator, eller cylinder end godkendt.

    Ikke om den kan køre 50 eller 130 km /t. (selvom det også tæller op på straffen)


  • #8   18. jun 2021 Jeg havde også en Aprilla Classic, sådan en der ligner en Harley ggg.

    Den var ret god til at fange piger med, og god plads bagpå.

    Men i praksis/hverdagen/ er det bedsre med bagageboks, så man kan have indkøb og lign med hjem.

    Men den kørte nu helt som den skulle !.

    Så ville klart sige Yamaha eller Aprilla, hvis jeg skule vælge igen !


Kommentér på:
Derbi gpr 50 1998 nogen her inde der kender til dem

Annonce