{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

knallert registrering {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har købt en brugt PGO til min søn og jeg fik registrering test med ,nu kommer problemet , den glemmer jeg i lommen og den ryger i vaskemaskinen og helt ødelagt , jeg kan ikke finde sælger på DBA mere og scooteren er ikke stjålet ,hvad gør jeg nu . har hørt noget med at man kan underskrive en tro og love erklæring og stelnummer og få Skat til at tage henvendelse til ejer og der ved få ny er det korrekt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knallert registrering
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
  • #2   15. jun 2021 skriv til skat de kan hjælpe dig

  • #3   16. jun 2021 Haha, den helt klassiske....

    "Jeg var i byen i weekenden, og så kom jeg lige til at tage en scooter med hjem".....

    Nej men har du et eller andet på at du har købt den lovligt, så kan SKAT godt lave en ny ja, sikkert imod et eller andet gebyr dog.


  • #4   16. jun 2021 Har I ikke talt over telefonen? For så er det jo bare at finde nummeret du havde ringet til. Ellers kender du vel navn, adresse eller sådan noget?

  • #5   16. jun 2021 Ja personen som stod på Reg-attesten kan bestille en ny, så du skal have fat i sælgeren (selvom denne i princippet kan være pisseligeglad), men så kan han bestille en ny, og gibe til dig, og så kan du omreg til dig selv. Koster 50 kr i gebyr (tilbyd sælger 100 kr, så får han også lidt for ulejligheden.

    Til en anden gang, så tøm lommerne når du smider bukserne!, man ved aldrig hvornår "lillemor" kan finde på at vaske tøj jo smiley Og JA det er også en uskik at have tegnedrengen i baglommen, man får skæv ryg af at sidde på den, ens diverse kort bliver bukket, og hvis lillemor får smidt den med i vaskemaskinen, så er diverse fotos, boner, og hvad man ellers har ikke meget værd bagefter. Dog kan man godt vaske pengesedler uden de tager varig skade smiley


  • #6   18. jun 2021 Skriv til skat motorkontor og vedhæft en tro og love erklæring som underskriver sammen med alle dine oplysninger og stelnr og nummerplade. Ydermere forklarer du situationen som den er og du skal overføre 100 til skat (de anviser et konto nr osv) og så kan der gå op til 4 uger før du får en ny attest i sælgers navn, som du skal omregistrere.


Kommentér på:
knallert registrering

Annonce