{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
206 visninger | Oprettet:

Reiju mrt 50 {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre hvad folk siger om sådan en Reiju mrt 50 og om de er gode? Har overvejet og få en, men min ven siger det er noget billigt wish l*rt. Synes selv de ser meget fine ud og har set en del med dem på youtube. Det vil også blive min første gearmaskine nogensinde og var ellers lige blivet spændt indtil han så gav mig hans mening smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reiju mrt 50
  • #1   6. jun 2021 Rieju er et ganske godt mærke så jeg ved ikke lige hvad dele de bruger fra wish men jeg har ikke fundet dem inu

  • #2   6. jun 2021 Tak smiley jeg får mig måske sådan en så

  • #3   6. jun 2021 jeg sys i hvertfald du skal overveje en

  • #4   6. jun 2021 Har kun hørt at man skal teste ALT igennem hvis man køber brugt. Har bare hørt meget af ledningsnet der var brændt af og stellet der var rustet af h til

  • #5   6. jun 2021 hvis du køber en knallert tæt på havet er stellet rådnet køber du samme model midt på Jylland er stellet ikke rådnet væk er det en god eller en dårlig model


    køber du en knallert af en 17 årige som har leget mekaniker og elektriker som har skadet motoren så den går i stykker 14 dage efter du kan købt den eller køber du samme model af hr og fru Hansen som har købt knallerten af ny og altid kørt den til service er det så en god eller dårlig model


    man høre altid om de få dårlige maskiner ikke så meget om de gode eller hvilket liv de har haft og derfor kan man ikke vide hvilken kvalitet at de virkelig har jeg ved bare de matrix som jeg har rodet I har været fine der var de 5-10 år gamle og en am6 motor går man aldrig gal med de er slidstærke og kan blive tosset hurtige min rekord er 160 kmt på en tzr og 120 uden tun udover en anden udstødningog en masse indstilling


  • #6   6. jun 2021 Det er langt fra wish lort.
    Rieju er en af de store europæiske gearknallert producenter
    Sammen med Piaggio group (Aprilia, Derbi, Gilera), Beta, Rieju og Sherco

    Jeg plejede at være lidt (meget) skeptisk overfor Generic, men har fået syn for sagen og det er fine maskiner alligevel.

    Cpi'en er er vist heller ikke helt kina skrald selvom den er en cpi.

    Jeg har en drøm om at få mig en Rieju Tango en dag.
    Gal den ser fed ud
    https://www.scootergalleri.dk/galleri/371884-rieju_tango_50
    desværre fås kun som 45'er, så køber nok bare en yamaha tricker 250 i stedet for. Men hvis jeg falder over sådan en tango en dag, så bliver det meget meget svært at beholde pengene i lommen må jeg indrømme.

    Wish kvalitet er noget helt andet. Trinnet under thansens longjia maskiner.
    Rieju er mere eller mindre på niveau med yamaha


  • #7   6. jun 2021 Nøj hvor er det godt og høre, tusind tak allesammen! smiley

Kommentér på:
Reiju mrt 50

Annonce