{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

hjælp en scooter/knallert newb {{forumTopicSubject}}

ahja, jeg er godt nok ikke 16 endnu... men fylder snart smiley og så skal man jo have en scooter selvfølgelig. Så ville lige høre nogle scooter nerds om hvad man skal købe. Jeg går MEGET op i udseenet, og så skal den da også være nem at få til at køre hurtigt. Den må da også gerne ligge i et fornuftigt prislege.... helst ikke over 12k.

best regards GrafLe

ps. ville være glad hvis i kunne dumpe nogle links så jeg ikke selv skal til at sidde og søge rundt efter dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp en scooter/knallert newb
  • #1   3. nov 2003 Jeg er lige blevet 16! Jeg køber en Aprilia SR koster godt nok mellem 18 og 21k! Men du ka købe en næsten helt ny scooter fra et forsikringselvskab for 3k!!!

• #2   3. nov 2003 hmm du kan købe min for 6500 kr smiley se pics under info

• #3   3. nov 2003 du kan købe en BW's fra ny af 12000kr og den er jo mega nice, det kommer self også meget an på din størrelse, er du en tung fyr på omkring "meget" så vil jeg nok fraråde dig en Jog, samt andre små scoots. da du ikk vil kunne holde til at køre på dem, men hvis du derimod ikke er den kæmpe boddybilder, så vil en BW's samt en hot50 være guld værd,

-- jeg går ud fra min viden,
    ---- jeg kender en fyr på omkring 130kg, ( 16 år ) han kører rundt på en Comet, det ser vel meget sjaw ud...

• #4   4. nov 2003
    michael G

sælger min for 6000 - 6500 .. smiley hvad dyrt er der ved det når den er pæn ?
    René M

kender en på 120 ... 15 år ... . kører rundt på LOVLIG FZER !!!!!! DET DER SKU LOOOOOOL UD !
    hehe ... .den kan ikke trække ham op ad bakker hehe max lol..

Kommentér på:
hjælp en scooter/knallert newb

Annonce