{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Jonas W
Jonas W
Tilmeldt:
30. apr 2021
Emner: 2

Skift af krumtap? {{forumTopicSubject}}

Hej sg jeg har en pgo hot 50 som har kørt 23000 km. Jeg går og tænker på hvornår det er tid til at skifte krumtap?


Og hvad hvis man ikke kan finde ud af at skilde den selv af?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af krumtap?
  • #1   6. maj 2021 Når der er slør i din lejer eller den knækker så det tiden men 23000 er ingenting krumtap er ikke bare en ting som går i stykker eller som man skifter den kan holde til meget og hvis man køre med std cylinder skal den kunne holde evigt men din cylinder vil være en ide at skifte imellem 30000-500000km smiley

  • #2   7. maj 2021 Man skifter sjældent krumtappen på en standard maskine, det er nærmere nye krumtapslejer der skal til når de ikke kan mere....Men krumtappen holder næsten evigt, medmindre den tager virkelig mange omdrejninger...Og kan man ikke selv finde ud af det, så kører man den på værksted...

  • #3   7. maj 2021 hvis ikke du kan finde ud af det selv ja så du laver du et opslag her på scooter galleri og spørger om en kan hjælpe i dit område for 1000kr aldrig tage en mekanikker de tar mange penge for det tør ikke vide pris det kan være alt fra 2000kr til 6000kr

  • #4   7. maj 2021 Hvis den kører med std cylinder, så lad den være.
    Jeg har en motor liggende fra en Aprilia Area 51, som har kørt 34.900 km.
    Den kørte helt fint.
    Dog så var baghjulslejet helt færdigt.


Kommentér på:
Skift af krumtap?

Annonce