{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

pgo hot 50 {{forumTopicSubject}}

min hot smadret stempel og cylle så købte nyt kit hjem, fik gjort krumtapshus rent for metalspåner og fik sat det på så da jeg startede den gad den bare fuld smadre i omdrejninger så rensede jeg kabu og nu vil de ikke starte men den har kombrashon og gnist nogen der har en ide?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pgo hot 50
  • #1   26. apr 2021 Suger den Benz?

  • #2   27. apr 2021 Har haft samme problem engang der viste det sig at bundpakningen ved cylindere var flækket flækket halvt over, så den sugede falsk luft.

  • #3   31. jul 2021 Hej alle sammen håber virkelig at der er nogle der ud der kan hjælpe mig ????????

    Jeg har en Pgo hot 50 med 70mm cylinder Kit og 21mm karburator DellOrto 21mm PHBG ( Hvor hovedstordyse vil i anbefale i denne karburator )
    Den har kørt upåklageligt sidste år, men da jeg startede den op her sidst gang startede den efter 5 til 7 tryk på kickstarter, og så lod jeg den stå i tomgang i cirka 5 minutter og der efter gik den ud.
    Nu er det som om at den kun vil starte/køre i cirka 2 minutter indtil den bliver varm, derefter sætter den ud og går i stå.
    Er der nogen der har en ide til hvad denne fejl kan være ??
    Jeg går selv med en idé om at det må være en af pakningerne.


  • #4   31. jul 2021 #3 bare lave en emne. Ingen grund til at lægge komentar her

Kommentér på:
pgo hot 50

Annonce