{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.631 visninger | Oprettet:

Gustav B
Gustav B
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Honda wallaroo {{forumTopicSubject}}

Davs alle.

har mig en honda wallaroo fra 1999 som jeg lige havde et spørgsmål til.

Er der nogen der ved om det er meningen man skal kunne tage studsen af eller om man overhovedet kan? ville nemlig gerne tjekker om der var membran på, men der sidder 2 skruver som nærmest er umulige at få af.

tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg kan pludselig ikke åbne min altandør. Som om håndtaget ikke griber fat hvor den skal. Har fået at vide at det kan være skidt der er kommet ind i lukke-systemet. 1.100 kr.
  • Nedrivning af lille skab se billede 700 kr.
  • Rengøring som sidst 1.200 kr.
  • Installation af udsuger badeværelse 1.000 kr.
  • Altan behandling 10.753 kr.
  • Fjern dør, dørkarm, getigter og el 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda wallaroo
  • #2   17. apr 2021 Ja, og skruerne er en del af begrænsning, så man ikke lige kan skille det ad....

• Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    apr 2021

#4   18. apr 2021 Takker for jeres svar.

min Honda gider nemlig ikke at starte, og har tjekket hele scooteren igennem nu, uden at få den startet. Det lyder bare som om at den drukner og kun er "tæt på at starte" på kickstarteren. Jeg mistænker bare at det kunne være en defekt membran eller noget lednings væk der er gået kaput.

• Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    apr 2021

#6   19. apr 2021 Karburator er renset helt igennem, gnisten var blå/hvid før men nu har vi fået den over i orange/hvid. Men vi synes ikke den gnister nok til at komme i gang, har skiftet hætte, kabel, tænd spole og tændrør. ved sku ikke om det er noget ledning eller lignende.

• Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    apr 2021

#8   20. apr 2021 Tjekker op på stelforbindelse. '

Den var ude i regnvejr, og gik pludseligt ud, alt blev tjekket igennem men fik den ikke til at starte. Så tænkte bare om det var noget ledning.

• Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    apr 2021

#10   21. apr 2021 tændspole er skiftet, tror du så det kan være cdi der er helt gal?

• Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    apr 2021

#12   22. apr 2021 Den er skiftet fordi der ikke var særlig meget gnist. Og det ene stik var knækket lidt, samt ledningen manglede tråde inde i.

Jeg har ikke så meget forstand på det med el osv, og er ikke selv kommet frem til det her resultat da jeg har fået hjælp. Så ved ikke helt hvad jeg længere skal kigge efter eller gøre for at få den igang.

• Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    apr 2021

#14   22. apr 2021 Jeg vil mene den mest er blå og hvid.

• Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    apr 2021

#16   24. apr 2021 Ja, der er massere af kompression.

• Gustav B
    Gustav B Tilmeldt:
    apr 2021

#18   25. apr 2021 Nej det har jeg ikke, men vi ved at det er noget el der driller. Har en video som viser at det er el der ikke er nok af til at få den i gang.

Kommentér på:
Honda wallaroo

Annonce