{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Peugeot speedfight 2 udstødning {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at hjælpe min kæreste med hendes scooter.

Hun købte den ved Scooter World, dog muligt et meget dårligt sted at købe scooter.

Men hun skulle købe en lovlig 30 scooter brugt og jeg var med, men vi finder ud af nu at den udstødning som er på den nu er en "Giannelli" uden begrænsning som er ulovlig til den.

Når jeg køre på den lyder den som en motorsav på fuld skrue. Men køre 39 km/t på GPS lige på grænsen til ulovlig....

Men senere i morgen, vil jeg prøve at kigge efter hvad for en begrænsningsskive der er i, hvilke ruller m.v. er i den. Men rullerne ved jeg så ikke hvad sådan en fra 2009 skal have.? Hvis nogen ved det.? Flere forums skriver folk de har 13 gram eller 16 gram i original? men KGI skriver til modellen er 9 grams? Så jeg er forvirret over hvad der er i, så om nogle kloge hoveder her inde kan vise PDF eller sider som fortæller hvad en SF2 fra 2009 hvad den skal have.

Hvis nogle også ved hvor man køber en lovlig/original udstødning til en SF2 30 knallert. Dem jeg finder er til 45 og ikke godkendt til 30 scooter. Hvis nogle kan hjælpe her også vil det være en stor hjælp også smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot speedfight 2 udstødning
  • #1   16. mar 2021 du kan ikke købe en original udstødning eller lovlig ny udstødning til dem mere.og den bruger ikke skive den bruger en vario rulle begrænser ser sådan her ud https://speedline.dk/peugeot-speedfight-2-ac/variator/begraensningsplade-til-variator-original-s-pmd-737619 men tror næppe den er fjernet da den kun køre 39 det er fordi du sikkert har en gg på aka Giannelli go udstødning på og hvad du kan gøre er at begrænse den med at svejse en lille plump i udstødningen og de bruger 8 gram std ruller GODAFTEN smiley smiley smiley smiley

  • #2   16. mar 2021 men husk at hvis du begrænser din gg udstædning er den stadig ikke lovlig men kan gøre så den ikke køre 39 politiet plejer ikke at sige noget til 39 da det faktisk er en lovlig fart smiley

  • #3   16. mar 2021 Cylinderen er stærkt begrænset på den model.
    Hvis den er købt som lovlig, så skal du ophæve købet, eller bede dem om at fremskaffe en lovlig udstødning.


  • #4   16. mar 2021 #1 Tak for dit svar. smiley jeg ved ikke om denne også er i sådan en?
    https://kgi.dk/product/9302-1967/peugeot-speedfight-2-ac-lc/begraensning-til-variator-8mm
    Om den kan fås i andre størrelser.?

    Ang udstødningen, ja men den vil stadig ikke gøre den lovlig over for politiet, hvis de ved det er en ulovlig en vil de have den af uanset hvad, og hun vil få en bøde. Dette vi vil undgå.

    Ja den ligger på det tillandet mener det er 39.4? som er max men nu har vi ikke haft den ude og køre lange ture, blot små som 20 min, så om den kunne finde på at smut højre op ved jeg så ikke.

    Rullerne på KGI skriver de 9G
    https://kgi.dk/product/22592-1967/peugeot-speedfight-2-ac-lc/variatorrulle-9g-16x13mm
    Men som skreven ved jeg ikke hvad er hvad. smiley men hvis det er 8gram så må jeg se hvad der sidder i den.


  • #5   16. mar 2021 #3 Den er købt som lovlig ved Scooter World brugt model. Men det er 3 mdr siden den blev købt, men vi har ikke haft kigget særlig meget på den da der blev væltet på den og brækket en arm, efter 10 min kørsel og ikke rigtig bleven gjort mere efterfølgene så muligt for sent? Støtte ben blev skiftet, her fik vi atvide at hvis den var købt hos Scooter World, kunne der være mange problemer med den en bare det som den fejler nu. Dem som kigget på den vil ikke en gang hjælpe med at snak med Scooter World da de er umulig at snakke med. - Så at bede dem om noget tror jeg ikke vil ændre noget. Så derfor vi er på udkiget sammen om en der kan bruges lovlig på den. For os er det svært at finde en nemlig som dem jeg finder er kun til en 45 model.

  • #6   16. mar 2021 Du har nok større chance for at finde en udstødning på eBay.it eller eBay.fr

Kommentér på:
Peugeot speedfight 2 udstødning

Annonce