{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Hul i stempel {{forumTopicSubject}}

Hej sg, var ud og skifte cylinder på mit hot idag, der jeg fik lagt mærke til at den originale stempel har en lille hul på toppen. Vi snakker 1-1,5 mm ,men man kan ik se lys igennem den. SKAL der nyt stempel i eller overlever den lidt længere? Den startede og kørte sidst den var tændt, men er bare i tvilv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hul i stempel
  • #2   22. feb 2021 Ja lige i midten. Den er lidt dyb nemlig og der er snask ind i stemplet op i toppen.

  • zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

    Følgere: 96 Scootere: 3 Svar: 51
    #3   22. feb 2021 Er du sikker på at det ikke bare er centrerings hullet som man bruger når det spændes op i drejebænken , efter det er blevet støbt smiley inden det er klar til salg eller påsætning i motor .bare en tanke

  • #4   22. feb 2021 Pas. Det ser bare mærkligt ud og cylinderen har kørt ca 20000km. Det lige før den er færdig. Jeg er nok bare en idiot haha. Tak for hjælpen jer begge

  • #5   23. feb 2021 Hvis den har kørt 20.000km, så er det da også tid til at skifte stempel.

  • zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

    Følgere: 96 Scootere: 3 Svar: 51
    #6   23. feb 2021 Hvis der er et lille hul i midten af stempel fra fabrik af feks , forsvinder det jo ikke uanset hvor meget du har kørt , det soder højest til , om hvor vidt du er dum vil jeg overlade til eksperterne smiley det er ikke mit område .med hensyn til udskiftning ville jeg nok ha sat nyt stempel i efter 10.000km hvis det er en 2takt motor. måske med en lidt højere tollerense som jo står i toppen af stempel som regel . god dag

  • #7   23. feb 2021 Det kan ikke være stempel som banker op i tændrør?

Kommentér på:
Hul i stempel

Annonce