{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50 speedometer km antal
  • #1   14. feb 2021 Det er muligt, men det kræver at man har lidt snilde og en god forståelse for hvordan det skal gøres under processen, så man kan få det ordenligt hen så speedometer og alle dens funktioner virker ordenligt når man haft det skilt ad...

  • #2   14. feb 2021 Der er ingen der tror på de tal alligevel.
    Der er mange Hot 50 fra slut nullerne, som sælges som om at de kun har kørt 4-5.000 km.
    Det er der jo ingen der hopper på.


  • #3   14. feb 2021 Tænker heller ik det er arbejdet værd . Du kan ødelægge mere end det gavner hvis du ik ved hvad du gør.

  • #4   15. feb 2021 Haha minder mig om da jeg købte en Fiat Tempra fra 1992. Sådan en har digitalt speedometer, og dermed kmtæller.

    Forhandleren fortalte ivrigt om at den kun havde kørt 128.000 km. Det viste sig dog hurtigt at speedometeret kun virkede ca 33% af tiden, så guderne må vide hvad den faktisk havde kørt. Somme tider gik det helt amok, altså viste enten 0 km/t på motorvejen, eller 330 km/t ved bykørsel smiley

    Men hvis der kun er 2000 km i forskellen ville jeg ikke gide bøvle med det, det er ikke bare som at stille et ur smiley


Kommentér på:
Hot 50 speedometer km antal

Annonce