{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Silas F
Silas F
Tilmeldt:
11. jan 2021
Emner: 1 Svar: 1

110cc atv {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har en 110cc atv som jeg gerne vil have lovlig men jeg kan ikke finde ud af om det er knallert kørerkort eller traktor kørerkort jeg skal have før den er lovlig
(med lovlig mener jeg sådan jeg kan få plade på og den kan komme på offlig vej)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  110cc atv
  • Silas F
    Silas F Tilmeldt:
    jan 2021

    Emner: 1 Svar: 1
    #2   11. jan 2021 Nej der er ingen registrerings attest til den

  • #3   11. jan 2021 Den kan IKKE få lov at køre på offentlig vej...Og dette ville også kræve bil kørekort. Men de er kun de større atv som bruges som landbrugsmaskiner der kan komme på plader.

  • #4   11. jan 2021 hvis du ikke har reg attest bliver den aldrig på plader og den bliver aldrig en knallert kun traktor mc og bil

  • #5   11. jan 2021 Den kan kun blive traktor vis du har reg attest til den ikke knallert eller bil

  • #6   12. jan 2021 Du må kun køre på den på privar område, fx hvis du bord på en gård, så på marken.

    Jeg har selv "forsket" ret meget i ATVer som er godkendt til vejene. Så skal du til syn og have reg attest, osv lige som med biler.

    En ATV godkent tilbejbrug ender med at koste det samme som en lille helt ny bil. inden du har nummerplade på den.

    Det er ikke umuligt, men du skal virkeligt ville det - og være ligeglad med dine penge.

    Hold den til marken, eller små grusveje, så er det næppe nogen der øffer over det, men hvis du kører i brugsen på den hver dag, skal der nok være nogen der får ondt i røven.

    Hilsen mig som havde en kæreste som have en uvane med at ringe til politiet hver gang jeg kørte i min bil, og til sidt oplevede en "større aktion" hvor jeg bae lige tankede lidt og købte en pakke smøger og sex øl, så som jeg triller stille og roligt ud i den ellers rolig uddseeende kadett som jeg have låndt i øvrigt....

    Så inden jeg kom 10 meter så var der 3 politibiler og 2 MC-betjente om mig. Hun - altså min kæreste har selv indrømmet siden at det var hende der tippede dem "nu kører han". Men i skal være hurtige, for det er kun 10 min nede på tanken". Under liget nok jeg hader hende endnu ik gg= JEg kom enddai fængsel pga det faktisk. Møgso.


Kommentér på:
110cc atv

Annonce