{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.982 visninger | Oprettet:

genbrug af nåleleje {{forumTopicSubject}}

hej, nu skal jeg snart få skiftet mit cylinder, men cylinder kittet kommer ikke med et nyt nåleleje. mit spørgsmål er så, kan man godt genbruge den gamle? nu virker den jo perfekt i den originale cylinder. Nu hører jeg hele tiden at man aldrig må genbruge nåleleje, men er det bare fordi den er slidt eller? gider ikke at bruge 100kr på noget som jeg ikke har brug for. tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  genbrug af nåleleje
  • #1   4. nov 2020 Prisen på et nyt leje er småting i forhold til konsekvenserne ved et ødelagt leje

• #2   4. nov 2020 hmm okay det giver mening. den har nemlig fået en nyt nåleleje for ca 2500-3000 km siden. tror jeg kører med den originale indtil cylinderen er kørt til, så skifter jeg den. tak for hjælpen smiley

• #3   4. nov 2020 Det kan blive nogle dyre penge at spare

• #4   4. nov 2020 Hvorfor dog køre med den til det er kørt til?? Så skal du bare ofre nye pakninger, så det bliver det da kun dyrere af.

• #5   5. nov 2020 Har den ikke kørt mere, kan du roligt genbruge det gamle nåleleje - det er faktisk sjældent at de bliver ødelagte - og så er det som regel pga. en dårlig indsatshærdning af plejlstangen - eller nålelejet har kørt for stramt eller uden olie - men så er det det sølen, der stopper først.

• #6   5. nov 2020 Nu har hotten kørt med olie hele sit liv, så tror ikke den er kørt tør for olie. Har nemlig ikke pengene til den lige nu, men indtil den bliver kørt til, så har jeg dem. Du har ret med pakninger, men det er kun bundpakningen jeg skal skifte, der kittet kommer med orings pakning.

Kommentér på:
genbrug af nåleleje

Annonce