{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Defekt membran? {{forumTopicSubject}}

Hej min jog r gider ikke at starte. Den har gnist, den får benzin til kaburator men det er som om at membranen ikke åbner eller at mine skyllekanaler er stoppet fordi at den får ik benzin til cylindergangen, altså mit tændrør er helt tørt. Det er helt nyt cylinderkit og jeg har haft det af og tjekket om der er ridser eller noget og det er der ikke. Stemplet ser også fint ud. Det er en standard membran med standard plader og den lukker helt tæt men hvis jeg montere de Carbon plader fra athena som jeg fik med i mit cylinderkit(athena evo) så lukker den ikke helt tæt.

Det hele skete efter at der var et stik der faldt af fra tændspolen så den ikke gnistede og da jeg sat det på igen var det som om den ikke tog gassen ordenligt. Hvis jeg drejede gassen så gik der 1 sekund før den tog gassen og hvis jeg gav slip på gassen så kørte den stadigvæk i 1 sekund. Det var intet galt med mit gaskabel fordi da jeg tog luftfilteret af kom spjældet op som den skulle og ned som den skulle.

Håber virkelig at i kan hjælpe mig. Jeg er ved at blive sindsyg, jeg har prøvet alt men jeg ved simpelthen ik hvad der kan være galt. Gnisten er helt blå/hvid


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Defekt membran?
Kommentér på:
Defekt membran?

Annonce