{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Central støtteben Aksel/bolt sidder fast {{forumTopicSubject}}

Hej scootergalleri

Jeg er i gang med et hot 50 projekt hvor jeg gerne vil have gjort motor blokke ren til en maling, men her den anden dag var central støttebenet jo selfølgelig i vejen, så jeg prøvede at tage den af, men kom ingen vejen, så sagde daddy at jeg bare kunne fjerne selve støttebenet med en vinkel sliber, så det gjorde vi, nu vil jeg gerne have den ud men pisse sidder simpelhen for godt fast jeg har prøvet med næsten alt, nogen som har nogen ide om hvordan jeg kunne få den ud uden at fucke motorblokken op?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Central støtteben Aksel/bolt sidder fast
  • #1   24. sep 2020 prøv at varme blokken op og bank stille fordi ørene knækker nemt også er din blok død ellers bore dem ud

  • #2   26. sep 2020 jeg ville bore dem ud.
    Ikke fordi jeg ville sætte nyt på, det ville jeg fanme ikke.
    Sidestøtteben er seriøst bedre.
    Den er nem at stille, den er nem at få af støtteben, det hænger ikke og dingler, det går ikke i asfalten så man vælter når man drejer skarpt, det synker ikke så meget i jorden som centerstøtteben fordi med centerstøtteben/aka dobbeltstøttefod, der fjerner man det meste af vægten fra dækkene og sætter op på de to små punkter dobbeltstørrefoden står på.
    Mine er to gange væltet fordi asfalten blev så varm om sommeren at scooteren sank i og væltede.

    Men med side støtteben bliver mere af vægten på dækkene.
    Og man ka stille den på flere måder hvor den står sikkert. På bakker og selvom der ikke er fladt underlag osv.
    Nemmere, bedre, pænere, billigere.

    Jeg har et på min lovlige nu, men kun fordi jeg lige ska finde et støtteben der passer på og er nice.
    Det må ikke klappe op af sig selv, og den skal ikke stå 45 grader på hæld. Kun lidt skråt


  • #3   26. sep 2020 WD40 og lade den stå natten over, ellers varme er ikke nok med varmepistol. Det skal være nået varmere, varmeblæser mener jeg de kalder det ved hjem og fix. Har prøvet og bore en ud og bliver aldrig pænt, man kan hurtigt kommer til at bore skævt. Sørg for og putte WD40 på din fod engang imellem, så den ikke ruster sig fast

  • #4   1. okt 2020 du skal have det varmet op med en gasblæser, kan du få fat i enderne med en rørtang og dreje lidt rundt er det helt super.

Kommentér på:
Central støtteben Aksel/bolt sidder fast

Annonce