{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Lige blevet stoppet!! {{forumTopicSubject}}

Min ven er lige blevet stoppet på min knallert uden hjelm på og knallerten er ulovlig. De tog den ikke på rullefelt det var bare fordi den larmede de sagde Den var ulovlig. Politiet gav os ikke nogle bøder men sagde til os at vi havde 2 dage til at gøre den lovlig og så skulle vi møde op på stationen med den, hvor knallerten skal på rullefelt.
( den har plader på)

Er der en måde at slippe for bøden uden at møde op. Tænkte fx. At afmelde den også sige at den var solgt?
Men er der andre måder uden at gøre den lovlig da jeg ikke har delene?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til samle skab og kommode 1.500 kr.
  • Dækskifte på Audi i Ordrup 700 kr.
  • skift af hfi relæ 1.200 kr.
  • Isætning af dør/karm i skur 1.500 kr.
  • Installation of New Dishwasher 300 kr.
  • almindelig rengøring af min lejlighed 330 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige blevet stoppet!!
  • #1   25. aug 2020 Købe en lovlig og smække stellet over på den måske?

• #2   25. aug 2020 nej du slipper ikke du skal møde op med den lovlig så enten køb eller lån lovlige dele eller motor

• #4   25. aug 2020 #3 udstødning
    Fjernet begrænsninger
    Ubegrænset cdi
    Og 6 gear

• #5   25. aug 2020 #2 problemet er bare hvis jeg låner lovlige dele men den ikke bliver helt lovlig. Så ved jeg ikke om de tar maskinen?

• #6   25. aug 2020 Det gør de først anden gang med mindre at den køre over 100 kmt og selv om at du får den til at køre 30 kmt så er den stadig ulovlig hvis den er godkendt med 3 gear og den har 6 og med din tun udstødning også

• #7   25. aug 2020 #6 men en af mine venner siger at de kun kan tage de ulovlige dele(også første gang)?

• #8   25. aug 2020 det er så derfor at du skal skifte alle tun dele ud med original dele

• #9   25. aug 2020 #8 hvad hvis der ikke er nogle ulovlige dele men den mangler nogle begrænsninger?

• #10   25. aug 2020 så køre den jo for hurtig nu skære jeg det ud i pap for dig

DEN SKAL KØRE MAX 30 KMT OG HELT ORIGINAL ingen tun udstødning og ingen 6 gear hvis den er 3 gearet original er det så svært at forstå

• #11   26. aug 2020 Mød op uden 2 takts olie i tanken, så kan de ikke få den derpå smiley

Cdi tror jeg ikke politiet har styr på
    Udstødning der kan du vel krydse fingre for at nogen har en der er begrænset..
    Det vil bare være svært fordi politiet ved godt de kun skal have 3 gear....
    har en af dine venner ikke en ekstra pakning? så kan du bare skære en af de snit af det gearskifterhjul, så den kun har 3 gear
    ellers hvis du ikke har den begrænsning ved luftfilter og studs, så bare dys en godt og grundigt fed, så den næsten ikke kan trække sig selv...

• #12   26. aug 2020 cdi er fordi at der er to modeller tænding og der passer cdi ikke sammen og han har vist ubegrænset på også og udstødning skal han have med fordi at den ikke er typegodkendt til 30 kmt om den så køre 15 kmt er den stadig ulovlig pga udstødning

• #13   26. aug 2020 Jeps, Han skal have lovlig udstødning
    Har selv hørt mc betjente har mere styr på knallerter end de andre så hvis det var en af dem som der stoppede ham, så skal han nok også sikre gearingen er lovlig...

• #15   27. aug 2020 Du skal nok bruge en lovlig udstødning og et stort tandhjul bagpå og lille foran.

Brug en gps app til at bekræfte topfarten er under tilladt.

Resten er lige meget.

Så længe udstødninge er lovlig vil den ikke yde en skid hestekræfter og køre møg langsomt

Kommentér på:
Lige blevet stoppet!!

Annonce