{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Gaskabel knækker til tider, kvikgas? {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Min Jog R har det med at smide gassen til tider, det er sket tre gange indtil videre, og jeg tænker, at det må være gasgreb/konsollen det er galt med, da den har fået nyt kabel hver gang. Kan det betale sig at købe kvikgas til det formål? For jeg nægter at betale så mange penge et standard konsol + gasgreb koster. Kan det også sidde på uden at man behøves at skære i skjoldet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaskabel knækker til tider, kvikgas?
  • #1   13. aug 2020 har du smurt kablet har du monteret det rigtigt er det i konsol eller ved konsol den knækker bilder mere info


    nej du kan ikke montere kvikgas uden at lave om i styr skjoldet mindst skal du skære 5 cm væk hvor kablet går ud af konsol


  • #2   13. aug 2020 #1: Jeg har ikke smurt kablet, jeg fulgte speedlines guide. Jeg har monteret det efter alle kunstens regler, så ja. Første gang knækkede den i konsollen lige ved niplen, niplen var dog stadig spændt om et stykke af kablet, så den var ikke løs. Anden gang røg den ud af niplen, fordi speedlines universal kabel har en nipel som ikke spænder imod noget. Tredje gang var ca. 3-4cm fra niplen. Kan ikke tage billeder selvfølgelig. Kan man ikke 'bare' lade kvikgassen sidde lidt længere ude i stedet?

  • #3   13. aug 2020 nu har jeg ikke set speedlines guide men når den knækker der er der så meget modstand når du giver gas

Kommentér på:
Gaskabel knækker til tider, kvikgas?

Annonce