{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.128 visninger | Oprettet:

Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring {{forumTopicSubject}}

På udkig efter en billigere bilforsikring? Hey Forsikring er Danmarks nye bilforsikring.

Vi tilbyder samme dækning, men til lavere priser. Indtast din nummerplade på  https://heyforsikring.dk og se hvor mange penge du kan spare.

Vil du også spare penge? Skift i dag, det tager kun 5 min. - Hey Forsikring - samme dækning, lavere omkostninger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring
  • #1   5. aug 2020 Det tager lidt mere end 5 min når linket ikke virker smiley

  • #3   5. aug 2020 Bilforsikring du ved godt du er på scootergalleri ik

  • #5   6. aug 2020 Ca 1000kr dyere på ansvar på min mondeo samt højere selvrisiko og næsten 2000kr dyere på kasko på min cactus med højere selvrisiko. Jeg har det fint hvor jeg er smiley

  • #6   7. aug 2020 Dette er scootergalleri.
    Bor ikke k Danmark, så nej tak.


  • #7   7. aug 2020 Jeg ved ikke om “ HEY” er klar over det ,
    Men dette er altså Scootergalleri ...

    I skal gå ind på Bilgalleri.dk .. der inde vil i møde lidt mere forstående folk


  • #9   7. aug 2020 TT

    Det vel ikke sandt .. har de virkelig gjort det på alle Galleri siderne..


  • #10   11. aug 2020 det er det rene svindel og humbuk


  • #11   11. aug 2020 kan admin ikke fjerne sådan noget lort

  • #14   8. sep 2020 Har de også sat det her fast på Gnaver galleri? XD

  • #15   12. sep 2020 Det er på samtlige galleri sider de har lagt det skrammel ud. Dog ikke på bage-galleriet, da man nok ikke kan tegne en kasko på en kage der falder sammen. Man kunne jo også give sin mening om dem på trustpilot. https://dk.trustpilot.com/review/heyforsikring.dk

  • #16   7. dec 2020 Haha Topdanmark har altid været mellem dyreste.

    Gå efter GF, eller Alka, uanset om det er bil, knallert, eller husforsikring eller andre slags !


  • J M
    J M Tilmeldt:
    dec 2009

    Følgere: 2 Svar: 26
    #18   21. apr 2021 Nykredit, der overtog Østifterne viste sig, at være et voldsomt dyrt bekendtskab! Og vi har IKKE haft en skade i 25 år....
    Vi har også ulykkesforsikringer, da man jo kan vælte, komme tilskade på andre måder.


    Hej Tina!

    Jeg syntes, du skal forsøge at få dig et bilkørekort. Det er sjovt at tage. Du får lært færdselsloven. Og det er rart at have, og du kan evt. leje en bil på https://gomore.dk/ hvis du skulle have brug for en bil en time eller to. Inden du går i gang med bilkørekort, så er vigtigt, at du sætter dig ind i færdselsteorien, f.eks. ved at låne teoriprøver og CD-rommer med prøver på biblioteket. Hvis du er inde i loven, så går det nemmere når du tager kortet. De fleste kørelærere underviser ikke i teorien, men sætter bare CD-rommer på til undervisningen, der stort set svarer til dem du kan låne på biblioteket. Dog, er nogle af spørgsmålene blevet omformuleret, fordi der var problemer med forståelsen af spørgsmålene i de gamle prøver. Men, kan man besvare dem, er også nemt at besvare de nye prøver, hvis man kommer igennem dem hos kørelæren bagefter.

    I øvrigt er knallert 30 ved at udgå. Dem der er på markedet kan ikke bestå Euro 5. Stort set alle dem der sælges i dag sælges som rest-knallerter. Det vil sige, at de kun må sælge dem de har på lager. Eneste mulighed for knallert 30 i fremtiden, er en brugt knallert - og det sættes der måske også stopper for, hvis den ikke overholder Euro 5. Du vil derfor skulle over på en el-knallert, og de kører højst 50 km per opladning.

    Du kan også vælge et MC kørekort. Motorcykler kan godt blive euro 5 godkendt. De større krav om miljøvenlighed kræver at motoren er større for at opnå samme ydelse. Og det betyder, at 50cc er meget svært at opnå at få EURO 5 godkendt. Det er nemmere med 125cc motorcykler og større.

    I dag har Gjensidige overtaget nykredit forsikring. Jeg giver 750 kr. om året for en EU45 forsikring, og har ikke andre forsikringer hos dem.


  • #19   22. apr 2021 Hvad skal det koste for min kæresten at få hendes bil forsikret ved jer
    Citroën C1
    Årgang . 2013 ( ??? )
    Kørt ialt : 110,000km
    Føren af bilen Mette Larsen. Haft kørekort siden 2018
    Skader : aldrig brugt forsikringen = O skader
    Klip i kortet : = 0 klip — = 0 alkohol bøder — = 0 Fart bøder

    Der må gerne komme kasko på bilen ....
    Hvad vil en forsikring til Hende koste gennem jer,
    Vi giver betaler lige nu ca 460kr pr månede og det for hele bilen med Kasko på .
    Kan i gør det billiger måske tror du


  • J M
    J M Tilmeldt:
    dec 2009

    Følgere: 2 Svar: 26
    #20   23. apr 2021 Kontakt HEY forsikring, hvis du vil have svar fra dem. Du kan ikke forvente, at de læser her.

    Prøv at indtaste dine oplysninger på https://forsikringsguiden.dk
    Det er en meget god side, til at få en overblik over, hvordan din forsikring er sammenlignet med andre, og uden du bliver kontaktet af en bunke telefonsælgere.

    Skal du have et præcis svar, så kontakt nogle af de forsikringer du plejer at bruge. Måske kan du få forsikringer igennem din fagforening. Som regel er rabat, hvis du har flere forsikringer samme sted, så det er normalt bedste løsning.

    Brug listen som vejledende. Betaler du alt for meget nu, så prøv at se om du kan forhandle et bedre tilbud hos dit forsikringsselskab, eller kontakt nogle af de billige på https://forsikringsguiden.dk


  • #21   23. apr 2021 Hvis de vil have nye kunder . Så må de satme også arbejde lidt for det selv da, hvis ikke de læser det , ja så det igrunden også mig totalt lige meget

  • J M
    J M Tilmeldt:
    dec 2009

    Følgere: 2 Svar: 26
    #22   24. apr 2021 Det er en reklame fra Hey forsikring, som Scootergalleri har lagt på - de får måske penge for det. Men, jeg tvivler på, at Hey forsikring ved den er her. Men, hvis de har givet et bidrag til scootergalleri, er det da helt fint.

  • #24   7. jun 2021 Man kan også blive postitivt overrasket over forsikrings-selsskaber.

    Er godt eksempel er at min forældre boede i et hus fra starten af 70´erne. (selvbyggeri)

    Lidt tilfældigt havde de et møde med deres forsikringsselvskab (om noget helt andet), men så lod han mærke til at termoruderne var punkterede!

    Og så foreslog han selv at skifte hele facaden ud mod terrassen !. Det blev vist omkring 50.000 kr med både døre og vinduer osv, og de betalte det helle uden bøvl.

    Når det så er sagt så har jeg også kørt på knallert uden anssvarforsikring, heldigvis uden uheld af nævneværdig grad.!


  • #25   14. aug 2021 Jeg ville nok ringe rundt men jeg er selv gået fra alka til alm brand.

  • #26   7. jan 2022 Jeg har gjenside og det er jeg godt tilfreds med, 2 knallerter og 2 biler plus 2 ulykkeforsikringer og en glasforsikring, men har en ide om at alka er meget billigerer, held og lykke til jer derude

Kommentér på:
Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring

Annonce