{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Hvad kan være galt? {{forumTopicSubject}}

Min hot 50 gider ikke at starte.
Den gnister.
Der er comp
Tændrør er vådt
Og udstødning bliver også lidt våd ved cylle.
Cylle har kørt 400 km og der er ikke noget galt med det
Har skiftet membranpakninger og membran
Har skiftet simmering i Venstre side af krumtap.

Den har gerne ville starte, men den gik ud med det samme.
Efter jeg skiftede simmering har den ikke ville starte.

Hvad kan jeg eventuel skifte/tjekke og/eller hvad kan der være galt?!!
Håber virkelig nogle kan hjælpe eller har nogle forslag til hvad der kan være galt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan være galt?
  • #1   4. aug 2020 Hvor mange bar kompression laver den?

  • #2   4. aug 2020 #1 det ved jeg ikke noget om, hvordan tester man det?

  • #3   4. aug 2020 Det gør du med en kompressions tester, det er den eneste måde at kontrollere kompressionen på og jeg vil væde med det er her din fejl ligger hvis alt det andet du skriver passer.

  • #4   4. aug 2020 Den havde svært ved at starte før pga. Dårlig kompression. Så skifter du pakdåsen og nu vil den slet ikke starte. Dit problem ligger nok ikke i pakdåsen medmindre du har ødelagt den nye mere end den gamle var. Men det lyder af at du ikke har kompressionen. Utæt membran eller utæt pakdåse er en mulighed eller utæt bund eller top pakning. Evt løst topstykke. Det var en oplagt mulighed eftersom du skriver cylinder er ny. Du har vel aldrig efterspændt?

  • #5   9. aug 2020 Du har falsk luft et sted, hvis din nye simmering ikke er i orden kan det være der. Har også mange gange set en utæthed ved membran eller studs. Du kan som et trick smøre fedt på kanten af studs og membran. Så er det tæt nok til at starte motoren. Hvis den starter har du fundet fejlen. Tør fedt af igen, skil ad og samle igen, evt med lidt flydende gummipakning som loctite 5980 eller lign. Det bliver altid lige 100 gram mere tæt

Kommentér på:
Hvad kan være galt?

Annonce