927 visninger
|
Oprettet:
Benzinkort {{forumTopicSubject}}
Hejsa, kan nogle her inde som kan svare på om nogle benzinselskaber laver benzinkort som en under 18 kan bruge?
mar 2016
Følger: 23 Følgere: 153 Scootere: 4 Emner: 26 Svar: 1.518
jul 2020
Følger: 15 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 2
mar 2016
Følger: 23 Følgere: 153 Scootere: 4 Emner: 26 Svar: 1.518
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 30 Emner: 20 Svar: 195
Det kan du så bare ikke overtrække.
Grunden er at det er ulovligt for unge under 18 at optage gæld. Derfor du fx heller ikke kan købe en scooter eller en computer på afbetaling.
jul 2020
Følger: 15 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Bare ikke for det så nemt de steder hvor det jo ik er muligt og forudbetale inde på tank stationen
jan 2015
Ellers kan du også de fleste steder bruge enten et Visa Electron ja (tal med din bank) eller fordre den med sedler, selvom det er de færreste scootere som kan rumme for 100 kr benzin. Så tag en benzindunk med, så har du også til næste opfyldning uden at skulle på tanken for det.
Det minder mig om et lidt sjov historie, hvor jeg næsten blev kriminel: JEg kom så tit på den lokale tank, at jeg var decideret venner med dem der arbejdede der.
især en bestemt, han lod mig leje film gratis, og betale for 2 øl, når jeg tog 2 six-packs ! god ven !
Nå men en dag havde jeg tanket for 100 kr, og gik ind som jeg plejede, og købte en cola og en pakke smøger samtidigt, og jeg tænkte ikke mere over det, før en times tid senere, så ringede min telefon.... øhhhhh du er sgu da kørt fra benzinregningen !!!
De kunne have ringet til politiet jo, men jeg skyndte mig ned og betalte de 100 kr. Ren forglemmelse fra både mig og medarbejderens side gg.
jan 2015
Jeg skaffede blanke skiver fra Mierle i tyskland uden afgift, han brændte dem, og så solgte jeg dem for 40 kr pr stk til venner og bekendte, altså samme pris som at leje filmen, nu kunne de bare beholde den til evig tid, og ikke bøvle med at skulle ned og aflevere dagen efter osv, det gav faktisk ret godt i et stykke tid gg.
Men nu er der så meget streaming og andre muligheder, at næsten ingen bruger fysiske skiver - måske lige bluray mere
Benzinkort