{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzinkort
  • #2   17. jul 2020 du skal være fyldt18 år for at oprettet et bensinkort

• #3   17. jul 2020 Ville jeg også mene, men var bare i tvivl om man kunne få det. Men tak for svar

• #4   17. jul 2020 så lidt

• #5   20. jul 2020 Hvis du gerne vil betale med kort, kan du jo bare få lavet et Visa Electron, eller Mastercard debit nede i banken.

Det kan du så bare ikke overtrække.

Grunden er at det er ulovligt for unge under 18 at optage gæld. Derfor du fx heller ikke kan købe en scooter eller en computer på afbetaling.

• #6   22. jul 2020 Martin har kort (ikke benzinkort) men ja har ihvertfald et kort.

Bare ikke for det så nemt de steder hvor det jo ik er muligt og forudbetale inde på tank stationen

• #7   7. dec 2020 Plejer man ikke bare at tanke, og så gå ind i den tilhørende kiosk, og lige nappe en cola og en pakke smøger og betale benzinen ?

Ellers kan du også de fleste steder bruge enten et Visa Electron ja (tal med din bank) eller fordre den med sedler, selvom det er de færreste scootere som kan rumme for 100 kr benzin. Så tag en benzindunk med, så har du også til næste opfyldning uden at skulle på tanken for det.

Det minder mig om et lidt sjov historie, hvor jeg næsten blev kriminel: JEg kom så tit på den lokale tank, at jeg var decideret venner med dem der arbejdede der.

især en bestemt, han lod mig leje film gratis, og betale for 2 øl, når jeg tog 2 six-packs ! god ven !

Nå men en dag havde jeg tanket for 100 kr, og gik ind som jeg plejede, og købte en cola og en pakke smøger samtidigt, og jeg tænkte ikke mere over det, før en times tid senere, så ringede min telefon.... øhhhhh du er sgu da kørt fra benzinregningen !!!

De kunne have ringet til politiet jo, men jeg skyndte mig ned og betalte de 100 kr. Ren forglemmelse fra både mig og medarbejderens side gg.

• #8   7. dec 2020 Det var faktisk en ret god deal, han havde adgang til alle udlejningsfilmene, og en DVD-brænder der-hjemme.

Jeg skaffede blanke skiver fra Mierle i tyskland uden afgift, han brændte dem, og så solgte jeg dem for 40 kr pr stk til venner og bekendte, altså samme pris som at leje filmen, nu kunne de bare beholde den til evig tid, og ikke bøvle med at skulle ned og aflevere dagen efter osv, det gav faktisk ret godt i et stykke tid gg.

Men nu er der så meget streaming og andre muligheder, at næsten ingen bruger fysiske skiver - måske lige bluray mere smiley

Kommentér på:
Benzinkort

Annonce