{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
200 visninger | Oprettet:

Henning J
Henning J
Tilmeldt:
6. mar 2019
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Sælge Peugeot Elyséo 100 - skal? Skal ikke? {{forumTopicSubject}}

Overvejer om jeg skal sælge min Peugeot Elyséo 100 (MC-scooter), for at få råd til en bil - eller bare beholde den og vente med at købe bil til økonomien er til det. Afhænger jo til stor del af hvad den er værd/kan sælges for, så hvad mener i? Og det er altså IKKE en salgsannonce, så ville den ligge i den kategori. Har ikke besluttet mig endnu.
Beskrivelse: 100 cm3, topfart 85-90 km/t, 14.000 km reg. 05.2000, originalt, højt vindspejl (det lille medfølger), integreret kraftig wirelås og fast øje til at tøjre scooteren til en lygtepæl med wire- eller kædelås. Stort, bredt sæde med god plads, også til benene bag skjoldet – og med vindspejlet kan man godt klare en mindre byge uden at blive våd.
Har stået i et værksted ca. 10 år, taget den fra hinanden, befriet stel for rust og lakeret, samlet igen med nye skruer eller beslag hvor nødvendigt, karburator renset, udskiftet: ruller og rem, bremseklodser og -væske, benzinhane, filter og diverse småting. Benzinmåleren virker dog ikke, har ikke kunnet finde ny. Skjolde delvis nymalet, dog under dårlige vejrforhold, så med blandet resultat – men kan jo klares med lidt fingersnilde, en torx skruetrækker og et par dåser lak på tilbud fra det lokale discountbyggemarked. Fik nye Michelin vinterdæk (ingen kina—røjsere)
Synet juni 2019, derefter kørt dagligt uden problemer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælge Peugeot Elyséo 100 - skal? Skal ikke?
  • #1   8. jul 2020 til at starte med så er det her jo scootergalleri hvor 90% af brugerne er 14-19 årige som du nok ikke burde få økonomiskse råd fra men kun du ved hvad dit behov er jeg ville personlige vælge at beholde din mc også spare op til at kunne købe bilen på et sener tidspunkt for hvis du køber en brugt bil ved du jo aldrig hvad du får og du ved hvad du har i din mc og hvis du ikke har behov for andet er det jo også billigere at køre mc ind bil

  • #2   8. jul 2020 Den indbringer ikke nok til at købe en god bil, så jeg ville beholde den som reserve/hygge maskine. Brugte biler idag er noget af en jungle og man kommer dælme ikke langt med 10000kr mere. Folk tror deres skrot værdige bil er 15000kr værd bare den stadig har nummerplader på.

  • #3   8. jul 2020 som en som sælger en bil eller to om året må jeg sige dig imod folk forventer at en bil til 10000 er ny synet uden fejl man giver garanti for at den kan køre 50000 km og at den kan synes igen uden problemer folk er jo gale i dag

Kommentér på:
Sælge Peugeot Elyséo 100 - skal? Skal ikke?

Annonce