{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Anders
Anders
Følgere: 174 Emner: 24 Svar: 66

scooter fra før 06 {{forumTopicSubject}}

hej jeg skal ud og hente en jog r her om lidt men mine forældre kan ikke komme med ud og hente den det er en kammerat som kører mig derud

sidste gang jeg hentede en jog r som var fra 08 skulle den om registreres og det gjorde mine forældre

og jeg ville bare høre om hvad jeg skal gøre eller lægge mærke til når jeg skal hente en scooter fra før 06?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scooter fra før 06
  • #1   20. jun 2020 til at starte med slå du stel nummer op på nummerplade.net og ser om den skal have plade på hvis den ikke kommer frem og stel nummer ikke ser ændret ud kan du forvente at det er en 30 kmt fra før nummerpladeloven som kom i 06 så ringer du til politi på 114 og oplyser stel nummer og spørger om den er stjålet og du gør begge ting IMENS i er ved sælger IKKE når i kommer hjem men når du så kommer hjem skriver dine forældre så til jeres forsikring og får den forsikret og det er faktisk det og HUSK!!!!!! at få lavet en kvittering på købet hvis der kommer noget med den sener tænker at den er stjålet I nat eller i mens folk er på ferie så går der et par dage før den bliver meldt stjålet også hænger du på den hvis du ikke kan bevise at du har købt den

Kommentér på:
scooter fra før 06

Annonce