{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækstørrelse
  • #1   13. maj 2020 det vil give 5 kmt mere på toppen

• #2   13. maj 2020 Okay det var ikke meget. Har forsøgt med div. Justeringer af vario hvilket gav ca. 15 kmt, desværre holdt remmen så kun 300 km ??

• #3   13. maj 2020 Min holdte i et år ca 1000 km

• #4   14. maj 2020 Du bør helt klart undersøge hvad der er plads til, af mm i siderne og af mm foran dækket.
    Og så vil opdage at du kan opnå mest muligt, ved at gå op i denne størrelse 100/60-12
    Frem for at gå op i denne størrelse 100/60-12

Så er det højden, som du går op i, og det er den der giver dig mest, i forhold til den plads, som du har tilgængelig.

Hvad er din nuværende topfart?
    Din rem har nok været trukket skævt.
    Og hvad er din opsætning?

• #5   14. maj 2020 Nej det var ikke skævt men jeg tror remmen blev klemt for meget ved lave omdrejninger og måske kom lidt for højt op på remskiven ved Max omdrejninger.
    Opsætning:
    72cc, 0,94 mm dyse alle begrænsninger væk på nær CPI . Topfart efter gps ca. 60.
    Jeg har efterfølgende monteret ny standard vario uden begrænsninger m 7gram ruller og ny rem herefter er topfarten faldet til 50.
    Standard dæk er jo 100/60 12" og jeg tænkte andet bagdæk i størrelsen 110/70 12" hvilket jo er en dækhøjde på 70 procent af bredden som er 110mm, det må da alt andet lige give noget på omkredsen. Det skulle der være plads til

• #6   15. maj 2020 Hvis der er plads til det, så skift til det dæk, men det giver ikke ret meget.
    Du bør hellere se dig om efter en højere gearing.
    Og da der er solgt en fandens masse af modeller med din motor, så burde det være muligt at finde.
    Ud fra det du siger, så skal du nok bruge en gearing på minimum 33% eller nok nærmere 50%.

• #7   19. maj 2020 Har bestilt nyt bagdæk i størrelsen 110/80-12 Det skulle efter mine beregninger give ca. 10 kmt. Hvilket jeg tror passer meget godt til ydelsen på den 4 takts gy6 motor.

• #8   19. maj 2020 #7
    Det er også en ret stor forskel.
    Mål gerne omkredsen på begge dæk, når det gamle dæk er taget af.

• #9   28. maj 2020 Må hellere lige tilstå her at dækstørrelsen, 110/80-12 ikke kan sidde på en Giantco Sprint.
    Dækket var betydelig større end hvad jeg havde beregnet ?? Totalt ca. 6 cm. Højre hvilket der ikke var plads til, så Max dækstørrelse på Giantco Sprint 110/70-12 og så skal man måske slibe lidt hist og pist.

• #10   28. maj 2020 #9
    Det kommer ikke som en overraskelse for mig.
    Jeg mindes problemerne med Jog as/fs, hvor at man ikke kunne få plads til mere end 90/90-10, tilbage i slut 90erne.
    Måske er udvalget af dæk blevet bedre, men valgte man et bredere dæk, så gik det på støddæmperen.

Kommentér på:
Dækstørrelse

Annonce