{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Philip B
Philip B
Tilmeldt:
12. maj 2020
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 3

Start problemer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en cpi popcorn med dr Racing 70cc, knallerten køre fint, men har problemer med at starte den, man skal træde 100 gange i kickstarteren før den gider at starte, jeg tror det kunne være noget elfusk men ved det ikke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start problemer
  • #1   12. maj 2020 Check Gnist, kompression & benzin (choker).

  • #2   13. maj 2020 Det er skidt indstilling af din karburator.
    Du har ikke indstillet tomgang og luft særligt godt.


  • Hugo B
    Hugo B Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 3
    #3   14. maj 2020 Hej, har en vga explora fra 2017 som nægter med at starte,alt el fungerer som blinklys stoplys horn,,elstart
    udskiftede dele:cdi box-startrelæ-tændingsrelæ,karburator,spændingsregulator,ledninger,stel er tjækket +ny stel er monteret gammel benzin udskiftet med ny,luft filter afmonteret og renset,nyt tændrør, den har gnist men kan ikke starte Er der nogen der kan hjælpe med nogen forslag når jeg forsøger med elstart kører starteren men gider ikke at starte hverken kick eller elstart hvis der er nogen der er frisk på at kigge som har forstand på dette område er meget velkommen til at se på den eller en scooter mekaniker i nærheden af rødovre mod fornuftig betaling


  • #4   14. maj 2020 Kør den til Thansen. De har vist et værksted til VGA'er

  • Hugo B
    Hugo B Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 3
    #5   14. maj 2020 Hej Mathias har du en trailer til at køre den til Thansen så vil jeg ,tror du ikke jeg har tænkt på det,den kan ikke køre hvordan tror du jeg ellers skal slæbe den

  • #6   14. maj 2020 #5 Du kan da bare leje en trailer. Kender du ikke nogen som ejer en trailer du kan låne?

Kommentér på:
Start problemer

Annonce