{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  glemt nøgle i sædekassen
  • #1   12. maj 2020 Burde man ik ku stikke en skrutrækker ind under sædet og vippe ned i den arm der
    Lige "bag" sædelåsen
    Så skulle den åbne

profilbillede
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #2   12. maj 2020 Det er så en af de mest sikre sæde låse som du har kun overgået af Aprilla sonic og rally

hvis du er meget heldig kan du løfte op i sædet og skubbe armen ned med en skruetrækker som sagt ellers skal du prøve at lirke låsen op det er ikke så svært en flad skruetrækker og et stykke svejse tråd kan gøre det skriv pb hvis du vil have uddybet mere da de unge som ikke kan se forskel på dit og mit ikke skal få for gode idere

• #3   12. maj 2020 Jeg skrev til dig på dit emne omkring det samme, igår. Læste du det?

• #5   12. maj 2020 Hvad var det det var kan lige prøve igen

• #6   13. maj 2020 På nogle Stalkere, kan man bruge hvad som helst til at åbne med. Bare det kan komme en lille smule ind i nøgle hullet, så kan man dreje den.

Det er ikke alle stalkere man kan gøre det på, men det var da værd og se om man kan på din smiley

• #7   13. maj 2020 Jeg kunne åbne sædekassen med en flad skruetrækker på den Stalker jeg havde i en kort periode.

Bare ind i låsen og drej rundt.

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #8   13. maj 2020 Kan jeg også på min zip

• #9   13. maj 2020 Det kan man ikke på den her dsv

• #10   13. maj 2020 Jeg får det lidt dårligt, bare af at se nøgler ligge sæderum eller i biler...

Parkerede engang min bil på et hjørne i københavn hvor der konstant var p vagter, bare lige 1 minut mens jeg gik i en kiosk.

Da jeg kom ud ku jeg ik finde nøglerne... havde lagt dem på passagersædet og smækket en låst dør....

Skyndte mig hen til en cykelhandler og lånte noget ståltråd.
    Fik døren bukker lidt ud og fik efter en del forsøg fat i nøglerne med krogen.
    Men nøglerne faldt af og endte under bilsædet......
    Måtte give op, tage s toget hjem efter en ekstra nøgle og tage ind igen efter bilen.

Sidst det gik galt var vi omkring 20 scootere ude og køre, var stoppet fordi en hots ledningsnet gav problemer ind imellem men var endelig klar til at køre videre, da en så smækkede sin nøgle inde i sædet...
    Heldigvis var hængslet på den scooters sæde foran blottet, så den tog ikke to minutter at få nøglen ud af igen.

profilbillede
  • #11   13. maj 2020 Du kan godt vrikke lidt i sædet for at få plads til at stikke en skruetrækker ind og vippe ned i armen.
    Det er en plastik skal så det giver sig en del før noget går i stykker.
    Den er lavet til at kunne modstå at en evt tyv står og flår i den for at få den åben.
    Men det sku være muligt at få en lang skrueteækker listet ind og få skubbet til den arm der åbner.
    Der skal nok bare skubbes halvhårdt da du jo løfter op i sædet for at få skruetrækkeren ind, og dermed hiver op i låsemekanismen, så den er under belastning. Og vil altså ikke bare poppe åben helt gnidningsfrit.
    Du skal overkomme den modstand der er fra at du holer op i sædet. Men det er metal så det sku ku tåle det.

• #12   13. maj 2020 Skrueteækkeren ind som den grønne streg her viser
    Hvis du er i tvivl om hvordan jeg mener

profilbillede
  • #13   13. maj 2020 Har hældigvis fået den op tusind tak for de gode råd

Kommentér på:
glemt nøgle i sædekassen

Annonce