{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

R-setup sport 70cc kit køre uden choker? {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Har lige fået et R-setup sport 70cc kit til låns for at teste hvordan det køre på min VGA digita. Der følger en 21mm karburator med, men min bruger jo auto choker og karburatoren bruger manuel choker. Jeg har ikke et kabel jeg kan sætte til og planen er at jeg skal køre med det i en uges tid. Men da vi skulle få frost her igen i starten af næste uge tænker jeg om det vil give problemer at starte den? Eller skal den bare varme lidt op i tomgang inden man køre på den? - plus da der ikke er noget kabel der hvor choker kablet skal være skal det hul lukkes til? Eller?...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R-setup sport 70cc kit køre uden choker?
  • #1   9. maj 2020 den kommer nok til at starte dårligt også skal den bare lige stå ganske kort 30 sek også køre stille den første km også bare kør og den skal lukke hullet

  • #2   10. maj 2020 Den vil være svær at starte og da det er noget som du har lånt, så bør du helt klart ikke springer over hvor at gærdet er lavest og lave en hokus pokus løsning.

    Monter cylinderen, sammen med din egen karburator og gå 10 eller 20 op i dyse.
    Og hæv nålen et enkelt hak i gasspjældet.


Kommentér på:
R-setup sport 70cc kit køre uden choker?

Annonce