{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Frederik  W
Frederik W
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

Problematik med at montere jog r motor på as? {{forumTopicSubject}}

Davs. Har fået fat på en smadret jog r, som jeg godt kunne tænke mig at smide ledningsnet og den sunde motor over på min as'er. Mit ophæng er lavet til den 100cc motor der sidder på nu, så tænker ikke at der kan være et plads problem.

Kan man godt sætte 10-tommer fælge på en lang mina motor, og nogle der har erfaringer med at få ens forlygte og baglygte til at fungere?

Håber der er nogle erfarene hoveder herinde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problematik med at montere jog r motor på as?
  • #1   18. apr 2020 Fælge fra en Axis 90 motor ( som din nok er ) passer ikke på en lang mina, som din Jog R motor er.
    Fælge fra en Jog as passer heller ikke på.

Hvis du har en Axis 90 ( 82 ccm ) motor på den nu, så behold den og port udstødningsporten lidt til hver side og lidt opad og behold motoren, som den er.

• Frederik  W
    Frederik W Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #2   18. apr 2020 Okay tak for den udybning. Men problemet kommer i at, jeg ikke er interreseret i sådan en hurtig knallert. Jeg ville bare have en standard as med el-start og olieblander. Meningen var at lave den til min lillebror da han snart skal konfirmeres, og så tager jeg axis motoren og putter over på et racerstel jeg har liggende.

Hvilke fælge passer som er 10 tommer, og ophænget ligner det samme så passer det fuldstændig, udover at variatoren selvfølgelig er en del længere?

• #3   19. apr 2020 Glem det.
    En Jog R motor er jo mega lang, så det vil se forkert ud og dermed også ulovligt ud.
    Køb en Jog as eller fs motor eller en Sonic motor.

Kommentér på:
Problematik med at montere jog r motor på as?

Annonce