{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Kabu problemer {{forumTopicSubject}}

Hey gutter derude, det er såden at jeg har en pgo hot 50 med pillet Skive og tragt, tun vario 6,3 grams ruller, med std udstødning, besluttede mig for og sætte en gg go på, men den skulle dyses om så købte dyse sæt 4 mm dellorto stage6 60-80 dyse, satte en 80 dyse i men den kunne ik trække fra jorden, og skal lige siges alt er std kun pillet Skive tun vario og så kom der jo gg på, men ihvertfald så fik jeg den indstillet rigtigt men da jeg gav bund gas når den stod stille lød det som om den stod i tomgang, og skulle løbe den igang når jeg bremsede op, så tænkt nvm jeg sætter nu 72 dyse i som der var i før og std udstødning, men den gør sku det samme det er dog bedre men den kør ik optimalt og ja det pisser mig sku ret meget af. Håber der er nogle af jer som har lidt bedre styr på mig som kan hjælpe, pt står den med std udstødning pillet Skive og pillet tragt og tun vario 6,3 grams ruller, ville satme være noget af en hjælp hvis nogle viste hvad der er i vejen, tusind tak på forhånd;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabu problemer
  • #1   25. mar 2020 Hvornår har du gjort alt det her? Hvad sker der hvis du giver halv gas? Det der med at løbe den igang er det fordi den stopper? Kan det stå i tomgang?

  • #2   25. mar 2020 Og når jeg siger stopper så mener jeg slukker. Hvis den ikke har kræfter til at trække op så er der for meget benzin(skete for mig der min dyse faldt ud). Den kørte som lort ved fuld gas og kunne komme til ca 20 på speedo(halvt gas) før den ikke gad mere.


  • #3   25. mar 2020 Satte gg pp lørdag og om lørdagen kørte den skam fint men søndag kørte den lort, men nej den går ikke ud den kan bare ik trække ordnligt når man bremser op når jeg har gg på men efter jeg har sat std udstødning på så hvis jeg bremser ned for og vende eller dreje kan den godt selv komme op i fart den lyder bare underligt i tomgangen og trækker bare mærkligt

  • #4   26. mar 2020 Hvad er det for et lyd(metallisk eller andet)og hvor kommer den fra ca(selve motoren eller vario eller udstødning) og hvad mener du med den trækker mærkligt? Har du kørt uden luftfilter? Kan du prøve at lave en video af de lyde der? Og vise ca hvor du tror den kommer fra

  • #5   26. mar 2020 Bror ser har ingen ide om hvor den kommer fra når først man har pillet meget ved kabu er den sygt følsom efterfølgende men jo ka godt sende en video men så blir det en video med std udstødning og 72 dyse som den altid har haft

  • #6   26. mar 2020 1: Dine ruller er for lette til standard udst. Og sikkert også til GG.
    2: Du skal indstille din karburator forfra hvergang du ændrer på udstødning/cylinder osv.
    3: 1½ omgang ud på luft. 2 omgange ud på tomgang. Kør en tur til motor er helt varm, og indstil så din tomgang korrekt.


  • #7   26. mar 2020 Okay tak kigger på det engang imorgen da den står et stykke væk og kør over til en kammerat imorgen som har lavet scooter i 15 år og han er sikker på han kan lave den så det håber jeg da på

Kommentér på:
Kabu problemer

Annonce