{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Vespa Bravo mekaniker søges i Aarhus {{forumTopicSubject}}

Hejsa, efter snak med flere forskellige mekanikere i Aarhus området må jeg desværre konstatere at der ikke pt er mulighed for at få min Bravo fra 95 lavet, så jeg vil høre om der er een der kan agere mekaniker på den, eller anbefale mig een i Aarhus.

Den skal have skiftet kronrørsleje, og muligivis kaborator, da den brokker sig opad bakke, laver en mærkelig lyd og hakker når den kører opad bakke. Motoren går også ud, der er ingen tomgang på den, aner ikke om det hænger sammen med kaboratoren? Den vibrerer meget, og jeg har ladet mig fortælle at det er kronrørslejet der gør det, og jeg vil meget gerne have den vibration mindsket, det er meget ubehageligt når den kommer op i fuld fart.

Derudover skal den have ny forlygte (ved ikke om man kan skifte pæren), og lidt bremse skal fixes (tror det er let nok med den).

Vil gerne vide hvad det nogenlunde vil koste. Hvis nogen har et bud på hvad det ca. vil koste, eller kan tilbyde en form for hjælp så jeg kan blive klar til foråret vil jeg gerne høre fra jer. Mv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vespa Bravo mekaniker søges i Aarhus
  • #1   24. mar 2020 Hvad fanden er et kronrørsleje?? Hvis den ryster helt vildt ved høje omdrejninger så er det jo nok dine lejer i motor blokken som er busted eller din krumtap, en Bravo køre med samme motor som en Si, Ciao og Grillo og det er da den letteste motor at arbejde med, da den er så simpel, så hvis du har haft nogen til at kigge på den uden held så har de ik’ haft en dyt forstand på hvad de havde med at gøre!! Sorry to say... skil lortet af og renovere den hvor den har brug for det

Kommentér på:
Vespa Bravo mekaniker søges i Aarhus

Annonce