Angående stjålen RMX i kolding {{forumTopicSubject}}
Hey.
Som nogle af jer ved, har jeg fået nakket min RMX i kolding, mens jeg var på arbejde, den var låst...
3 vidner siger de har set 2 drenge køre på den, En med en rød hættetrøje, og en med sort hår og sort schott jakke. De nakkede den ved agtrupvej.
Er der nogle der har en ide om hvem de to er?. for hvis i skaffer mig min RMX tilbage, eller giver mig nogle navne/adrese, og jeg finder ud af hvor den er, Så får i 1000 smæk til lidt tun :P...
Seriøst håber virkelig i kan hjælpe mig her, Jeg brugte den skide RMX hver eneste dag, og nu skal folk køre mig rundt hele tiden, når jeg skal på arbejde osv.. Tag en kigger i min profil, Dens kendetegn er klistemærkerne på siden, og det anderledes styr, Den larmer også helt vildt, fordi den turbokit udst, larmer som en udst der ikke sidder ordenlig fast...
Hold jer ikke tilbage med at fortælle hvem det er, De smadrer ikke jer for det, for i er anonyme, og jeg kender Rigtig rigtig mange der nok skal finde dem, hvis de vil jer noget....
Næste gang nakker de sku nok din/din bedste vens scooter, så hold udkig, Jeg ikke den eneste de har nakket scooter af.
Håber i kan hjælpe, har i oplysninger, så smid et kald på 75571312. Husk der er en dusør på 1000 kr.!...
Mvh Christian Andersen
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 6 Emner: 251 Svar: 902
apr 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 3 Emner: 539 Svar: 2.642
mar 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 3 Emner: 66 Svar: 484
Angående stjålen RMX i kolding