{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

E10 og 2T - Svar fra Circle K {{forumTopicSubject}}

Har jo været en del snak om vores scootere nu kan tåle at køre på E10 .. Så jeg prøvet at skrive til Circle K (aka statoil) da det er der jeg normalt fylder op med benz og olie.. Svaret der kom retur kommer her....

Tak for din henvendelse.

Så har vi fået svar på dit spørgsmål vedrørende 2-taktsolie.

Ifølge hvad vi har kendskab til, vil det normalt agere helt fint med op til 20% ethanol. Årsagen til dette er at der er opløsningsmiddel i olien som gør at ethanolen blander fint ind i den. Men da det ikke er vores produkt, vil vi anbefale at gå til leverandøren af 2-taktsolie.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at svare tilbage på denne e-mail eller ringe til os på 70 101 101, tast 1 for kortafdelingen.

Mange hilsner og rigtig god dag

Circle K

Så indtil de hælder 20% ethanol i benzen så skulle man være sikret .. Såfremt ens olie kan håndtere det .. Statoils kan .. Men den ville jeg kun turde at bruge til std./sports trim....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E10 og 2T - Svar fra Circle K
  • #1   5. feb 2020 Det var det jeg kom frem til da jeg undersøgt det.
    Og sjovt nok var det på en amerikansk bådforum de havde fundet ud af det. Men der handlede spørgsmålet om mineralsk olie (Som de primært bruger) og først ved 20% eller mere, havde de oplevet motorskade.

• #2   5. feb 2020 IKKE TANK FRA Circle K! De har en aftale med staten, ergo tanker politiet der, derfor så er der mange der bliver taget på ulovlige knallerter ved tanken. Så slip for at skulle checkes og alt det tidsspild selv hvis den er lovlig, tank et andet sted!

• #3   5. feb 2020 #2

Skal vi så også lade vær med køre på vejene fordi politiet kører der? Ingen grund til at tanke et andet sted, tanker tit ved Cirkel K og er kun blevet eftersat ved folkeskoler i de 2 år jeg har kørt tuned smiley

Kommentér på:
E10 og 2T - Svar fra Circle K

Annonce