{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlejning af knallert
  • #1   3. feb 2020 Scooter leasing hahaha.

Nej, jeg kunne ikke finde på at Rent-A-Moped.

• #2   3. feb 2020 Den er undersøgt mange gange.
    Du skal starte med at finde en forsikring der vil tage dig, og så regne på udgifterne derfra.

• #3   3. feb 2020 Ren underskuds forretning, det vil koste mange tusinde i året i forsikring, måske nede på bahamas er det en god ide, men ikke i danmark.

• #4   3. feb 2020 Du skal jo også have godkendte hjelme i alle størrelser til hver knallert, og behandle de hjelme for lus og andet skidt efter hver brug. Så hvis der var forretning i det, fandtes det allerede.

• #5   3. feb 2020 Sort kan det godt svare sig men kunderne er få og svære at få kontakten til

• #6   4. feb 2020 Det er bedre at leje din private knallert ud for 100kr i ugen og det er også underskuds forretning. Kort sagt rigtig dårlig idé medmindre du vil være fattig i en fart.

• #7   4. feb 2020 Man bliver også virkelig nødt til at tænke over hvem man lejer til, hvis du begynder at leje knallerter ud til teenagere så vil de jo sikkert skrue i den og måske tune den

• #8   4. feb 2020 Bor du på Bornholm, så kunne man da godt forestille sig at man kunne leje en scooter på dagsbasis, til at kunne køre rundt og se øens seværdigheder.
    Men igen, så tænker jeg det bliver umådeligt svært at få sådan en forretning til at give overskud, da jeg tror klientellet der vil køre scooter, er meget begrænset.

• #9   4. feb 2020 Hvis det var en mega god forretning så er jeg også sikker på at det var blevet gjort mange gange

• #10   4. feb 2020 der var engang en i Blåvand der lejet secma funtech 50 ud. min storebror har lejet sådan en et par gange. men den forretning gik dog hurtigt ned.

• #11   5. feb 2020 Der er da massere i min klasse og i klassen over mig der har kørekort men ikke orker at købe en knallert, jeg tænker da de gerne ville kunne finde på at leje en. Jeg ville også gerne kunne finde på at leje en hvis min brød sammen. Men det sker nok ikke foreløbigt da jeg har to og har en ven som har en ekstra han ik bruger

• #12   5. feb 2020 Stefan, problemet er bare forsikring, og om dem i din klasse og klassennover dig vil behandle maskinerne ordentligt

• #13   6. feb 2020 Ja de vil nok ikke behandle dem som det bedste, jeg har prøvet at låne min ud til nogle af dem før dog uden bekostning, og så fik jeg den tilbage med en Tom tank

• #14   6. feb 2020 En tom tank er sku nok næsten det mindste problem, men der er mange som kører retarderet og som vil skrue i dem/tune dem, der er jo mange som er ligeglade med at de har lejet dem

• #15   6. feb 2020 Casper, du forveksler "leje" og "lease"
    Når man lejer noget, så gør man det som regel over en relativ kort periode, på et par dage, hvor imod hvis man leaser, så gør man det over hele og halve år.
    Men nu handler denne tråd om at leje, og det foregår oftest på dagsbasis, så der er da ingen ved sine fulde fem, som vil skrue og tune en scooter, fordi de lejer den en dag eller to?

• #16   6. feb 2020 Det kan du faldnme tro, jeg har et par kammerater som har lånt deres knallerter ud til nogle af deres kammerater, og da de fik dem tilbage havde de pillet skiven og smadret flere af skjoldene

• #17   6. feb 2020 Og de lånte den kun i et par timer

• #18   6. feb 2020 Du kan sgu da ikke sammenligne dine "åbenbart stupide" kammerater med et udlejningsfirma smiley

Hvis man lejer en scooter for en dag, for at bruge den til sightseeing i Kbh, Bornholm eller Skagen, så er der da ingen som afleverer en tunet eller ubegrænset scooter tilbage, og skulle tilfældet være at man gjorde, så forsvinder alt ens depositum, som sagtens kan være 1000,- eller mere.

• #19   6. feb 2020 Men nu mener jeg heller ikke at jeg sammenligner det med en familie som er på sightseeing i KBH, jeg mener bare at hvis man lejer knallerter ud i tørrerøvelse så skal man forvente at det er unge knejter der lejer dem, og de bliver presset af hinanden til at køre stærkt og uforsvarligt

• #20   6. feb 2020 Et depositum på ca 2000kr må kunne dække stort set hvad som helst hvis scooterens værdi/stand er på samme niveau som det man finder sydpå

• #21   6. feb 2020 Der er da ingen unge knejte i Tørrerøvelse der har brug for at leje en scooter.

Scooter udlejning foregår på dagsbasis af turister, eller folk som har brug for transport fra A til B i ny og næ, unge knægte har da ikke det behov?

• #22   6. feb 2020 Henrik J prøv at læse #11

MAF det er helt rigtigt, men hvis man skal ligge så stort et depositum så kunne man jo ligeså godt købe en 2 år gammel VGA,

• #23   6. feb 2020 #11 svar ændrer ikke noget som helst på at, det nok er 2% knægte, 13% voksne, og 85% turister, som er i målgruppen for at ville leje en scooter.

Gå #11 på klingen, og spørg om han er villig til at lægge 2000,- i depositium, og der ud over betale 200,- om dagen for leje af en scooter? + benzin + forsikring?
    Jeg tvivler.

Hvis sådan et scooterudlejningsfirma, skal have en lille chance for at tjene penge, så vil det kun kunne fungere i storbyer, eller på øer, og så vil det være med 100% fokus på turisme.

• #24   6. feb 2020 Mja det er gratis at leje trailer mange steder men der lægger man 1000kr i depositum.

Man ku godt købe en brugt knallert for 2000 som kan køre med enkelte defekter.
    Men det er formentlig primært folk der ikke selv magter andet end lægge penge og køre, som er målgruppen.

Hvis man sku bruge den en enkelt dag og det kun kostede 300kr for 24 timer så var det måske attraktivt nok alligevel.

Privat (sort) ville jeg nok gøre det for 1500-2500 depositum afhængig af knallerten, 300kr for en dag, 750 for 3 dage og 1500 kr for en uge.
    Sådan slag på tærsken

Kommentér på:
Udlejning af knallert

Annonce