{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Derbi senda ødelægger tændrør {{forumTopicSubject}}

Har lige renoveret en derbi senda, der er bare lige det problem at den ødelægger tændrørene nu? Det gjorde den ikke før! Den køre ca 3-4 dage så skal den have nyt rør.

Opsætning.

Stage6 Big Racing 77ccm
Stage6 26 mm karburator,115 dyse,lidt for stor dyse
Yasuni udst
Doppler tap
Standard tænding
Tændrør: br10es

Andre der har oplevet noget ligende?

Den køre hamre godt, den smadre bare hurtigt tændrørene.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi senda ødelægger tændrør
  • #1   21. jan 2020 Hvordan ødelægger den tændrøret? Jeg havde engang det problem når jeg kørte med fuld gas så gik den ud og jeg skulle sætte et nyt tændrør i og så kunne den køre igen, men det var fordi jeg kørte med for lille dyse i karburatoren, fik den dyset op og så var det slut med at brænde tændrøret af eller hvad den gjorde

• #2   21. jan 2020 Jamen den vil bare ikke starte igen før den får et nyt rør. Den er stadig ved at blive kørt til. Og dyssen er stadig lidt for stor, og tændrøret en anelse for mørkt. Synes bare stadig det er mærkeligt. Jeg kan ikke bare rense tændrøret når sen gør det. Der skal nyt til.

• #3   21. jan 2020 Hvis dit tændrør har den rigtige farve (i forhold til du køre med lidt for stor dyse) så ved jeg sgu ik’ lige hvorfor den smadre dem!?? smiley har du prøvet at sætte et af de ødelagte i igen efter noget tid for at se om der stadig er liv i dem?

• #4   21. jan 2020 Kører du med standard tændrør?? Så er det derfor, du skal have et tændrør der passer i varmegrad

• #5   22. jan 2020 Køre med br10es, er også skrevet undet opsætning smiley

Kommentér på:
Derbi senda ødelægger tændrør

Annonce