{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GT-tuning
  • #1   28. dec 2019 NL tuning har felt på Sjælland og Msp også.

At deres rullefelter så viser 3-6 hk for meget er så en anden sag smiley

• #2   28. dec 2019 ingen tilbyder det samme som GT-tuning med den viden han har samt hans Rulle felt er opdateret så alt stemmer og har godt værktøj til at fræse i Cylinder kits, motorblokke osv.

Msp Tuning Rullefelt er ikke Opdateret da de ikke gider ofre penge på deres Rulle felt så det nemmere at sælge dele hvor deres største indkomst kommer fra. Men mon ikke der findes nogen på sjælland der nogen lunde ka tilbyde det du ønsker dog sikkert til en anden pris eventuel søg lidt på nettet eller facebook grupper.

• #3   28. dec 2019 #2
    Er det virkelig så dårlig det rullefelt fra MSP-tuning smiley
    Jeg har ikke selv været ved MSP eller GT jeg brugte en felt ikke så langt fra mit hjem af men han er desvære lukket alt ned nu da hans alder begyndte trykke hukommelsen..
    Så for mig er GT da nemmest nu næste gang jeg skal have målt , men jeg havde da tænkt på MSP om de skulle rulle min næste maskine, men vil da helst have rigtig mål , og det mange som siger det du siger, det derfor jeg spørger nemlig om det er så slemt med deres system og opdateringer på rullefelt smiley

• #4   28. dec 2019 Altså hvis du virkelig går op i hvad din maskine virkelig kan og Rulle feltet er indstillet til scooter ikke Mc så GT nr 1 i Dk har personligt selv prøvet Speedlines rulle felt og det tættest på Gts felt så vis man skulle lave en rank Liste med bedste Rulle felt i Dk så hedder den:

Nr 1 = ´GT-Tuning
    Nr 2 = Speedline
    Nr 3 = Msp tuning

For det er sku nederen at blære sig med den har smidt det antal HK også alt den arbejde man har brugt i en motor samt penge også resultatet er falsk Msp's felt viser ca 2,5 - 6,5 HK for meget efter hvad jeg har set af sammenligninger hos venner jeg kender indenfor Tuning branchen.
    Ved ikke hvad de tager for rulning diverse steder men til normal træf skal du af med 100kr pr rulning ved dog ikke om prisen er ændret sig i det nye år 2020

• #5   28. dec 2019 Speedline har ikke rulle felt mere smiley

• #7   28. dec 2019 #5
    Som sagt ... er det kun noget jeg har hørt, og tænkte så hvorfor skulle det ikke passe når de bruger GT rulle felt det meste af tiden , de gør det da i deres vinter projekter , så kan ikke helt forstå hvorfor jeg ikke skulle tro andet det var sandt..

• #8   29. dec 2019 nu er der købt ny rulle til vores rullefelt og så forkert viser det heller ikke da vi havde vores 125 på inden de nye dele smed den 35 på vores felt og 35 på gts felt men nok om det så kan nl tuning & parts tilbyde det samme som gt-tuning indstilling bygge maskiner og rulle dem ind og vil da sige vores 125'Er går meget godt bygget af os

• #9   29. dec 2019 De fleste rullefelter afviger +-
    Kunsten er at man ved hvor meget det afviger.
    Så hvis man ved det viser feks 15% for meget? Så ved man jo også hvad man skal trække fra.

• #10   29. dec 2019 intet rullefelt viser ens
    men hvis vi viser så mange hk forkert
    så har vi da haft en del teamspeed maskiner som kun smider 9-12 hk

• #11   29. dec 2019 Ja jeg smed 21,3hk på gt´s på min jog r til hjørring, og samme dag 21,3 på mit eget os.

Nl tunings gav lidt flere hk i år (2019) jeg smed 22hk dagen før dk´s stærkeste på mit eget felt og 26hk på NL tunings felt dagen efter, målte min igen om mandagen på mit eget og den havde stadig kun ca 22hk.

Så der er/var stor forskel på resultaterne fra GT tunings mobile rullefelt til NL tunings hehe

Jeg har os haft en rigtigt dårligt indstillet team speed jog med 9,xxhk på mit felt da den kom, så det er ikke urealistisk i har haft en del oppe med 9-12hk ca "kun" smiley

• #12   29. dec 2019 nu er vi enige om at vores felt ikke er det bedste Ligenu der bliver forbedret på det Heletiden når der er tid vi har fuldtids arbejde Heletiden og kører kun det her som hobby
    det er hårdt at have et firma at administrere samtidig med at have to andre arbejde ved siden af men vi bestræber os på at blive bedre

når det er sagt så er vi selvfølgelig rigtig glade for at bo har hjulpet os meget med vores felt vores rulle er alt for let og der er kommet ny rulle
    der kommer nye lejer i akslen ny rulle og afbalancere den

smiley

• #13   29. dec 2019 Jamen det kan nok være det måler lidt forkert, men er lidt ens for alle til træffet der kæmper om samme pokal, men i vil få meget mere brugbar data ved den tungere rulle end og kan køre den ud til 200km/t på under 5 sek smiley Så glæd dig/jer det skal nok blive godt engang ude i fremtiden jo smiley

Ps Find lige mit styr til sonic´en hahaha smiley

• #14   29. dec 2019 tillykke med fødselsdagen forresten

dit styr?
    kan ikke engang huske den kom med styr men skal da prøve at kigge næste gang jeg er der smiley

• #15   29. dec 2019 Haha tak, ja nicolai er meget sløv på det område, det kom med løst det styr jeg brugte til sprint da han fik den smiley og kunne være fint hvis du kunne tjekke loftet ved ham næste gang du kom forbi.

• #16   29. dec 2019 Det kan jo ses under min profil hvis du er i tvivl om hvordan det ser ud smiley

• #17   29. dec 2019 Nicolai har meget travlt med to af sine jobs nogengange har han 12 timers vagte på samme dag så det er ikke meget tid han har til at kigge men næste gang jeg er derude kigger jeg smiley

• #18   30. dec 2019 I kan os gøre op til Ramshøj Racing det nok det felt der kommer tættest på GT smiley han har os lambda måling og ved hva det går ud på smiley

Kommentér på:
GT-tuning

Annonce