{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Vedr. Orange racer krumtap {{forumTopicSubject}}

Hmm har andre oplevet bøvl med bundlejet i denne model krumtap der er billed af?
Efter montering af 70ccm trophy begyndte den at hyle helt vanvittigt fra et leje et sted,har splittet den ad, Sys kun jeg kan fornemme dårligt bundleje, selvom den har kørt under 20km den krumtap samt lejer osv også er helt nyt.. Det virker underligt... Den hyler kun når den er kold, i et minuts tid. Og så forsvinder det.... Om det er varmen eller smørelse der gør det? Pas.
Se billed

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. Orange racer krumtap
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #1   25. dec 2019 har kun hørt om at plastik flyver af den aldrig leget som dør men det kan være et par ting varme og olie som du selv siger forventer du har olie i benzin varme burde heller ikke være det store problem da den er lavet til og der er mange andre som køre med den krumtap så tror den er blevet trykket ved montering eller et sener tidspunkt da du monteret den slog du hårdt på aksler til at holde svinghjul og variato pjaj side

• #2   25. dec 2019 Slog kun det obligatoriske lidt på tændingssiden og vario siden, bare for at få den til at gå helt perfekt.... Ligesom jeg har gjort på alle de krumtappen jeg har monteret... Det er sku mærkelig... For selve lejerne der holder krumtappen på plads, virker okay. Altså nu har de lidt knas fordi de jo er blevet banket af, men ingen misfarvning, mærker, slør, hakker... Så tør ikke montere den orange krumtap igen... Det er bar ærgerligt... 600 ud af vinduet. Den har jo sølv bundleje skriver de. Og selv er det mere blød en stålleje? Men bundlejet bliver kun belastet så snart stempel kører.. Måske den var lidt defekt fra fabrikken.

Jeg har ihvert fald ingen ide....

• #3   26. dec 2019 Er du sikker på at det er krumtappen? Kan se du kører stalker og min egen erfaring med kulde og vinter er at det leje i varioskjoldet til akslen for de bagerste remskiver, ofte er der der kommer hylen fra. Specielt når moteren er kold og oftest kun i et minuts tid. En lille dråbe olie eller to så plejer det at stoppe.

• #4   26. dec 2019 Mistænkte også det leje først, for det lød hult, men selv med vario dæksel af, hyler den.,
    Montere ny krumtap og lejer i morgen.... Hvis den stadig gør det, ryger den i åen smiley

• #5   26. dec 2019 Men det undre mig at det står af, hvad der så end er stået af... Hul metal knurren lyd.. Hmm
    Sys bundlejet på den helt nye krumtap larmer meget mere end den gamle slidte original....

• #6   26. dec 2019 Og det underlige er at de første 20 km efter samling af motor, havde jeg bare standard 50ccm på. Uden nogen form for mislyde..
    Så montere de jeg 70ccm. Kørte flere gange i løbet af samme dag, for at den kunne blive kørt til, varme og kulde. Uden problemer...
    Næste morgen, så hylede den som stukken gris

• #7   27. dec 2019 Det kan være din simmer ringe som lukker en smul luft igennem indtil motoren er varmet op så stopper det igen , jeg ville anbefale du lige så dine simmer ringe igennem igen , selv de nye kan de sagtens være gået løs ellers evt dårlig kvalitet... hvis det viser det er problemet , så anbefaler jeg du bruger polini Viton simmerringe ....

• #8   28. dec 2019 Har monteret ny krumtap og lejer...
    De andre krumtap lejer jeg tog ud, var den ene færdig. Selvom den var ny jo... Men der sad noget fedt i inderringen på dem som jeg ikke tog ud inden monteringen... Muligvis det har blokeret for olie Og benzin de første par minutter.. Så dør de vel automatisk

Kommentér på:
Vedr. Orange racer krumtap

Annonce