{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  70ccm top performance trophy - dyse str.
  • #1   23. dec 2019 Det er ikke til at sige og dysser skal man have når man tuner og roder med scooter og knallerter men mellem 80 og 150

• #2   23. dec 2019 Med std filter så ryger du vel 10-12 numre op i dyse

Kørte selv med ligende opsæt dog filter med lidt mere gennemgang da var dysen 92-94 alt efter vejret

• #3   23. dec 2019 Har prøvet alt fra 104 til 80.
    80 kører den nogenlunde med, og tændrør bliver lyst brunt, 88 lidt ringere, 90 og op til 104 går den heeeelt elendig og kan kun stå og 4 takte med fuld gas, ellers dør den...

Og tror faktisk den ville gå Best med 78... Virker underligt

• #4   23. dec 2019 Dyse 76 rykker den godt og helt nøddebrun... Meeen vil ha 78 i for en sikkerheds skyld

profilbillede
  • #6   24. dec 2019 Den kan kun køre med dyse 76-78
    Alt der over drukner den fuldstændig med

• #7   30. dec 2019 Så ved du jo hvor du skal lede i dyse str..

Men altså spar op til at købe et sæt med dyser fra de her 72# og op til 90-100# .. koster ikke en formue og er ikke til at undvære .. Og du er så ret godt dækket ind til 50-70ccm sport /semi racing setups

Når man så bliver rigtig nørd med det så anskaffer man dysefil m.m. så man også kan ramme de numre man ikke kan få f.x. en 75,5# smiley ... Kræver så også at man har styr på at indstille og har god hørelse..
    Som dit tændrør ser ud der så turde jeg godt gå længere ned.. Men da er vi så også nede og lege i det område hvor omskift i vejret kan gøre at den bliver for lille og sætter sig.. Det er der flair og hørelse kommer ind (Rodet med 2 takter siden jeg var 12.. Er 40 nu)

• #8   30. dec 2019 Har en 76 i nu... Det kører den Best med... 78 bliver for stort....
    Hvis jeg så hiver den der gummiprop ud af luftfilter et som virker som begrænser, så skal jeg i en dyse 80,82 cirka... Men så får den lyden af en 16 årig på 12 mokaier, standard hot 50 med knæk udstødning og powerfilter.... igennem byen... Og det gider jeg ikke

• #9   30. dec 2019 Se da findes der lidt tricks .. Jeg havde et par huller øverst på luft filteret .. Altså op mod sæderummet (ny model luftfilter.. Den lille flade) det gav en tilpas mængde luft uden ret meget extra støj
    Jeg havde 10+ HK med knæk potte på .. Og den støjet ikke .. Kørte man pænt lød den ikke engang ulovlig.. Men den losset RØV

Men hey du ved godt at jo mere en hot50 støjer jo hurtigere er den .. Eller noget

• #10   31. dec 2019 Har også ny model luftfilter.... Er er ked af den lyd det gir.... Hmm og er snart for øm til at bore i original luftfilter... Hmm mon malossi røde indsats gir en skid?

• #11   31. dec 2019 Skal jo være en ret pumpet scooter før det vil give noget mærkbart

• #12   31. dec 2019 Ja.
    Hmm gad bar godt ha den op i dyse størrelse... Sys dyse 76 virker for småt... Omvendt får den jo heller ikke ret meget luft....

Kommentér på:
70ccm top performance trophy - dyse str.

Annonce