{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Alfons  Å
Alfons Å
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12

Valg af knallert {{forumTopicSubject}}

Hej, hjælp lige en gammel mand igen smiley

Skal bruge en lovlig knallert til småture i lokalområdet.

Jeg har rigeligt med projekter af forskellig art, så den skal være 100% pålidelig.

Budget omkring 3000,-

Hvad skal jeg købe?

Pfht...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af knallert
  • #1   24. nov 2019 PGO Hot 50.
    De er så driftsikker, så Postnord valgte at bruge dem.

• #2   24. nov 2019 Hot er meget driftsikker. Og der er mange til salg.
    Bliver nok svært at finde noget andet der er ligeså pålidelig indenfor budgettet

• #3   24. nov 2019 phff hot. det er sku ikke godt nok. køb dig en gammel honda wallaroo. de slår aldrig en prut forkert. hvis altså det skal være pålidelig.

• #4   24. nov 2019 Knallert eller scooter?

• #5   24. nov 2019 #4
    Scooter, så man kommer frem med tørre sko, selvfølgelig.

• Alfons  Å
    Alfons Å Tilmeldt:
    apr 2012

#6   24. nov 2019 Knallert eller scooter er ligegyldig, blot den virker smiley

Kan se at sådan en Hot kommer en del over mit budget som er på ca. 3000. Skal jeg højere op i beløb for at få noget der duer?

• #7   24. nov 2019 Hvis den skal være i pæn stand skal du nok nærmere af med 6000.
    Men hvis du kan skrue lidt selv og du er ligeglad med det kosmetiske, så synes jeg der er nogen stykker til 4-5000 med smådefekter.
    Nogen af dem må ville gå med til 3000 eller måske 3500.
    Jeg gav 4000 for min nrg inkl en abus kædelås og en topboks da jeg købte den for 3 år siden.
    Den trængte så også lidt til et service

• Alfons  Å
    Alfons Å Tilmeldt:
    apr 2012

#8   26. nov 2019 Behøver ikke at være pæn og jeg kan godt skrue.

Kan se at der er nogle gamle SCO'er til salg. Skal man holde sig fra dem og er det til at få stumper?

• #9   26. nov 2019 Din udtalelse Jeg har rigeligt med projekter af forskellig art, så den skal være 100% pålidelig. hænger da på ingen måde sammen med at du kigger på en gammel SCO smiley

• #10   26. nov 2019 har en Blimo Moto til salg:
    Blimo Moto er en sportslig designet el-scooter med et udseende som får en til at tænke på en almindelig scooter. Moto virker bedst på cykelstier og gangbroer, men det er også tilladt at køre rundt på torve og i butikker.
    Stabil, stærk og meget nem el-scooter at manøvre for dem, der ønsker et praktisk alternativ til bilen, til cyklen eller til fods. Blimo Moto er 100% elektrisk og oplades via en standard stikkontakt. Motoren og batterierne er vedligeholdelsesfrie - bare oplad, dyt og kør. Perfekt køretøj til ærinder som at handle ind. ...............prisen taler vi om

• Alfons  Å
    Alfons Å Tilmeldt:
    apr 2012

#11   27. nov 2019 #9 Du har ret, blev bare grebet af nostalgi, og så vil den passe ind i resten af vognparken...
    #10 er det ikke en handicap scooter?

• Alfons  Å
    Alfons Å Tilmeldt:
    apr 2012

#12   27. nov 2019 Hvad med en CPI Oliver City - er den skod?

• #13   27. nov 2019 #12
    Den er fin nok som en std scooter, hvor man kun skifter udstødningen og måske vario, men man skal ikke skifte alt for mange dele, så den yder for meget eller tager for mange omdrejninger, for det er den nok ikke bygget til.

Jeg havde 70 ccm på min med std karburator og Tecnigas Next.
    Den kørte ok, men gearingen var tydeligvis for lav.

Så hvis du køber en, så sæt en Tecnigas Silent Pro på den og lad den være som den er.
    Husk at dyse den lidt op.
    Så har du en stabil og lydløs scooter.
    Husk også karburatorsprit her i kulden.

• #14   27. nov 2019 Fordelen ved Blimo Moto som er en handicap scooter, du slipper for styrthjælm og farten er næsten den samme samt 3hjul har en bedre balance

• #15   29. nov 2019 #14
    Næsten den samme?
    Max 20 kmt på handicap el scootere.
    Og du kan ikke køre ret langt, før den skal oplades.
    Dengang at jeg var teenager, der kørte jeg nemt 60-70 km på en weekend og der skulle jeg kun tanke en enkelt gang.
    Der var topfarten så også lidt over 60 kmt.

• #16   4. okt 2022 hvad har du nu? mærke- model

Kommentér på:
Valg af knallert

Annonce