{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Giantco sprint {{forumTopicSubject}}

Hej har en giantco sprint. Når den rammer ca 10km/t så dykker den og ikke tar gas og så tar den gas og så gør den ikke. Igen og igen og igen. Har prøvet at justere liftskrue og tomgangsskrue. Har forsøgt at indstille ventiler til 0,08


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giantco sprint
  • #2   10. nov 2019 Rens karburatoren.
    Blæs tomgangsdysen og hoveddysen igennem så der ikke sidder skidt der i.
    Luftskruen skal skrues helt ind og så 1½ gang ud, og tomgangsskruen skal justeres til der hvor den går "lavest" i tomgang.
    https://www.youtube.com/watch?v=jLRyB9Hz7U4&t=368s



  • #3   10. nov 2019 okay. vil prøve mandag. har nemlig ikke scooteren herhjemme. kan det egentlig være dysen?. der sidder en 85 dyse i knallerten er helt std har bare læst om de er dyset forkert fra fabrikken


  • #4   10. nov 2019 Det kan meget nemt være en dyse der er lidt beskidt
    Tomgangsdysen sørger for benzin til tomgang og til ca 25% åben spjæld, så det kan være der sidder lidt skidt.
    Hoveddysen sørger for de ca 25% til 100%.

    Men rens dem begge og mon så ikke den kommer til at gå fint igen.


  • #5   10. nov 2019 håber jeg . havde købt knallerten da sælger sagde krumtap og lejer var skiftet samt pakninger osv i hele motoren. men nåede ikke engang hjem. så døde motoren og da vi åbnede den op var den begyndt at æde af blokken så købte en anden knallert med en motor der virker. og den køre så sådan der ved fuld gas


  • #6   10. nov 2019 Ja det er træls.

  • #7   10. nov 2019 ja det må man nok sige hehe. men mange tak for hjælpe indtil videre jeg ser på den på mandag

  • #8   11. nov 2019 Har nu renset karb. Og den gør det stadig kan godt køre ca 20 uden fuld gas

  • #10   11. nov 2019 membranen er tjekket og ser helt fin ud. der er også pustet ind til sig og den løfter sig fint osv. har også lige tjekkes sls ventilen den ser også fin ud. og har lige prøvet at pille alarmen fra der ikke virkede alligevel og den gør det stadig. knallerten køre helt fint med næsten fuld gas men gir man den den sidste 1-2 cm gas så dykker den i omdrejninger lidt

  • #11   13. nov 2019 Har selv en Sprint, har dog ikke oplevet noget så frustrerende med den. Gasspjældet slutter tæt? Kan godt mørne da det er gummi. Der sad en 86 dyse i min std. Min hoster dog lidt en gang imellem. Har ikke vinter-justeret den endnu.

Kommentér på:
Giantco sprint

Annonce