{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pocketbike karburator
  • #1   29. okt 2019 Ja selvfølgelig kan det passe.

MEN som udgangspunkt, stol ALDRIG på en sælger, så forvent der er meget andet galt også, så bliver du heller ikke skuffet smiley

• #2   29. okt 2019 Henrik J, ved du hvordan om jeg kan se om der er noget mere galt med dem når jeg tager over for at se på dem?

• #4   29. okt 2019 Jeg havde en hvor der var vand/ kondens i tanken også skulle kaburatoren og tanken renses det sker jo tit på sådan noget

• #5   30. okt 2019 Okay, har i nogle ideer om jeg kan se om der er noget mere galt, Altså bare ved at kigge på dem når jeg skal over for at (måske) købe dem?

• #6   30. okt 2019 Kig efter om de er rene, pæne og vedligeholdt.
    Er de møg beskidte, rustne og ridsede, så skal du nok ikke forvente at ejeren har gået specielt meget op i at vedligeholde og servicere dem.

Så kan du også hurtigt tjekke om der er gnist på tændrøret, så ved du i hvert fald om det virker. " ved du ikke hvordan, så brug Google"

Kompressionen kan du også lyn hurtigt tjekke med dette stykke værktøj: https://www.biltema.dk/bil---mc/varkstedsudstyr/testinstrumenter/kompressionstestere/kompressionstester-2000016979
    8 - 9 bar skal den op på, for at være i god stand kompressionsmæssigt. Kommer den under 6 bar så vil du opleve startproblemer mm.

Og vigtigst af alt, køb med hjernen og ikke med hjertet, er du i tvivl om sælger taler sandt? Taler sælger altid uden om eller negliserer? Er der noget der virker forkert? Så drop handelen i stedet for at købe med hjertet, for det bliver lyn hurtigt til ærgelse og frustration, og ikke mindst penge ud af vinduet.

Kommentér på:
Pocketbike karburator

Annonce