{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Problemer med min scooter {{forumTopicSubject}}

Kørte her den anden dag på min scooter. Var ikke nået meget mere end 1km før der kom lidt mærkelige lyde fra kickstarter området. Tænkte ikke så meget over det og kørte videre. Så lavede den ligepludselig nogen lidt højere lyde og det var som om kickstarter drejede om på den forkerte side. Derefter kørte den kun 30-40 stykker. Kørte lidt videre hvor efter den så gik ud. Drejede så kickstarter tilbage (den lavede en masse lyde mens jeg gjorde det) og nu vil den gerne starte ( første hug) men vil ikke trække. Kan holde og give fuld gas uden der sker noget. Har ikke haft tid til at åbne op for den men ville lige høre om nogen ved hvad der kunne være galt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med min scooter
  • #1   10. okt 2019 Du skal nok ikke køre mere på den, starte den eller gasse op og alt det der. Det lyder allerede til at det har gjort ondt værre. Du skal derimod nok tage dit kickstarterskjold af og se hvad der er galt. Hvis du ikke ved så meget om hvordan sådan noget skal se ud - kan du evt prøve at tage et foto og uploade så folk herinde kan se med.

    Se det som en lærestreg smiley næste gang maskinen siger mistænkelige lyde du ikke aner hvad er så find ud af hvad det er istedet for at tænke - pyt.


  • #2   10. okt 2019 Det kunne måske være møtriken som holder vario og alt det der på plads, som ikke er spændt godt nok og så er raslet løs

  • #3   10. okt 2019 Og hvad kan man så lære af det?
    Jo når kickstarteren begynder at lyde som tøsen i Eksorcisten, og tilmed køre rundt om sig selv, så er det nok på tide at stoppe skal du se.


    profilbillede
Kommentér på:
Problemer med min scooter

Annonce