{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Problemer med gilera runner {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har været igang med at renovere en gilera runner har så det problem at den kører ikke helt optimalt.
Problemet er for det første at den er ulidelig svær at starte når den er kold er nød til at holde den i live med motorstart de første 10 sekunder, derefter står den faktisk fin i tomgang. Den vil kun stå i tomgang hvis luftskruen er skruet i bund.
Er ret sikker på den får falsk luft men har i nogen ide om hvor, har sprøjtet hele motoren ind i motorstart og den hverken falder i omdrejninger eller går ud. Uploader os lige en video


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med gilera runner
  • #1   21. sep 2019 Din choker er defekt eller dysen er tilstoppet.

  • #2   21. sep 2019 Mit bud er osse chokeren der er kaput som gir start problemerne, men der er stadig et eller andet galt, prøv lige at se den video jeg lige har uploadet så kan du se hvad jeg mener. Karburatoren har jeg renset og skiftet dysen til en der er lidt mindre, der sad en dyse 82 i hvilket jeg vil mene er en rimelig stor dyse til en std gilera runner med pillet begrænsninger, satte en dyse 72 i, dog med samme resultat, men se lige videoen. Og tak for hjælpen

  • #3   22. sep 2019 Hvorfor spilder du tiden på alt muligt lort, når du selv tænker at den er gal med chokeren?
    Ud fra din video, så står din luftskrue en halv omgang for langt ude eller din nål står et hak for langt nede.

    Din hoveddysen har intet at gøre med det der sker i din video.
    Hvis du har fjernet messingpladen ved karburatoren, så sæt den i igen.
    Det er en original Piaggio/Dellorto, så den er indstillet til en meget mager blanding.


Kommentér på:
Problemer med gilera runner

Annonce