{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Alt hvad i ved om scootere {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er lige startet med at køre på scooter og jeg ved ikke så meget om det. Hvis i kan beskrive delene på scooteren, og hvilke dele man skal tjekke om måneden, Vil det være perfekt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Låsesmed 1.100 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Hækkeklipning af stor liguster 3.500 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Samling/opsætning af trampolin 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alt hvad i ved om scootere
  • #1   19. sep 2019 Du følger bare dette serviceskema så er du godt kørende smiley

profilbillede
  • #3   19. sep 2019 Køb en ny scooter. Lad den forblive standard hele tiden. Som i altid.
    Køb en "smadret" ved siden af du kan bygge op imens du lære af det....
    Det bliver du glad for, for så har du altid en der virker og en der driver dig til vanvid smiley smiley

• #4   19. sep 2019 Tommy..
    Hvorfor må han ikke lære noget her inde, det sjovt med dig hver gang der kommer noget du ikke gider svare på så kommer du med den her slags beskeder som den lige nu , eller hvis en spørger om kaburator , så skal personen læse en 170 sider lang delorto tekst fra nettet , osv osv ,
    Hvis du virklig ikke gider lære ham lidt , så bliv dog ude af hans emne istedetfor at komme med de latterlige svar du har på lager..... Hvad var det nu du fik for et svar du fik fra en bruger sidste gang du kom med denne her type besked, var det ikke noget med du du skal ryste hovdet lidt før du skriver ,... hvis knægten her spørger om at blive lært lidt op så tag udfordringen eller drop helt at skriv på de her type emner.. ...

• #5   19. sep 2019 Det som #3 ville være en god udgangs punkt .... og #1 er en kanon ide....
    men er i tvil om hvordan hver del ser ud osv , er det sådan noget du mener med at blive lært lost op i eller er det generelt om hele scooteren du mangler viden..

• Kaj A
    Kaj A Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 13 Emner: 7 Svar: 56
    #7   20. sep 2019 BP Tuning, jeg er spændt på at se dit svar på "beskrive delene på scootere" indtil videre har du kun svaret med et spørgsmål ?? og så kritiseret Tommys, efter min mening eneste rigtige svar som er muligt at give her.

Kommentér på:
Alt hvad i ved om scootere

Annonce