{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Vespa 50cc
  • #1   9. sep ja det er de. de er solgt fra ny som 50cc her hjemme i dk. hvis de har dansk stel nr er de 100% lovlig og godkendt. som 30 knallert.

• Jakob J
    Jakob J Tilmeldt:
    sep 2019

Emner: 1 Svar: 1
    #3   9. sep Hvordan finder man så ud af om de har dansk stelnummer??

Og er det ikke muligt at importere fra udlandet??

• #4   9. sep Hvilket TUM nummer er vespa godkendt under ?

Den eneste scooter model jeg lige kender til er Lambretta, den har tum nummer 52

• #5   10. sep # 3.
    der skulle være nogle bogstaver forand stel nummert. FB mener jeg det er. det er impotør. F. Bülow.
    evt kan du finde tum nr på cylinder som er 129. hvis du finder noget af det. så er den bestemt dansk solgt.

og jo du kan sagtens importere en hjem til dk. og få ansvarsforsikring på den så den er lovlig. men den er ikke helt godkendt da den ikke er solgt i dk fra ny. der ville komme problemer hvis du køre en ned eller du bliver påkørt, angående forsikring osv. det er samme problem som tyske knallerter som tit har været oppe. men jeg køre på de tyske knallerter og har været stoppet af politiet og det er der ingen problemer i. jeg betaler jo for den lovpligtige ansvarsforsikring og knallerten er lovlig. mere skal der ikke til. men igen forsikrings problemer hvis du køre nogle ned og de vil have erstatning, så er du nok ikke så godt stillet.

men der er nogle til salg her i dk engang imellem.

Kommentér på:
Vespa 50cc