{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Lars T
Lars T
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1

Kan I hjælpe en total scooternoob med køb? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg fatter nada om scootere men kunne godt bruge en 30'er til at daffe rundt i.

Jeg kigger på en TMS S3 fra 2010 til 1.500 kr. (se billede)

Sælgeren har dette at sige:
* Lovlig
* Kører 34 km/t
* Har fået nye pakninger i motoren og knastakselslejer af motorcykelmekaniker
* Er 4-takter
* Starter altid, kører fint

To problemer:

1) Dog har den kørt 13.000 km, så ved ikke om den holder til meget mere?
2) Der er ikke papir på den, men det kan skaffes, siger han -- koster det?

Hvad synes I? Virker det som et okay tilbud? Hvis den går i stykker aner jeg ikke hvad jeg skal gøre må jeg nu indrømme :^D

Mange tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan I hjælpe en total scooternoob med køb?
  • #1   28. aug 2019 Hvis du kan tage en prøvetur for at være sikker, og også få en købs underskrift, så er det vel fint nok tror jeg

Jeg har dog ingen ide ved pris eller sådan på papirer, prøv at tage ned til et bilsyn eller mekaniker og spørg

• #2   28. aug 2019 Det er stort set samme maskine som Giantco Sprint. Har ikke haft nogen problemer der er værd at skrive om med den.

• #3   28. aug 2019 Han skal selvfølgelig skaffe papirer med hans navn på. Dernæst skal du om registrere den til dit navn. Køb den ikke uden papir. Kør en lang tur på den. Mærk om udstødningen er varm når du kommer ud og ser den. Den skal helst være helt kold. Går den i stykker så er du i en prisklasse hvor den kan kasseres

• Torpedo
    Torpedo Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 93
    #4   28. aug 2019 Tms S3 er en fin scooter, har den selv. Den virker også større end andre scootere, og så er reservedele til den det samme som til en Baotian, KGI.dk har alle reservedele til den, så jeg vil sige prisen er billig, selvfølgelig skal du have papirerne på den med gratis.
    Det var en knallert der blev solgt i Jemogfix til kr 4999, men så gik Trendimport konkurs

• Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    aug 2019

Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1
    #5   28. aug 2019 Tusinde tak for input!

>Mærk om udstødningen er varm når du kommer ud og ser den. Den skal helst være helt kold.

Mener du, så jeg ikke bliver snydt hvis den normalt ikke kan starte?

• Torpedo
    Torpedo Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 93
    #6   28. aug 2019 De fleste maskiner starter nemmest når de er oppe på driftstemperatur, så hvis den er slidt kan man ikke mærke det på samme måde som hvis den var kold, derfor får man en bedre føling omkring den er slidt eller ej, slidt stempel etc etc

• #7   29. aug 2019 Ja lige præcis. Er den kold så ved du at den er reel. Er den varm kan sælger have brugt en time på at få liv i den og der har man ikke lyst til at stå med hver dag

Kommentér på:
Kan I hjælpe en total scooternoob med køb?

Annonce