{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømme udhus 550 kr.
  • Rengøring badeværelse. Bruseniche for kalk. 500 kr.
  • udskiftning af cykelslange på forhjul og baghjul 500 kr.
  • Samling af JYSK ELLINGE sengeramme 180x200 med opbevaring 1.490 kr.
  • Montering af brusevæg m dør 1.400 kr.
  • Hængslerne på skabslåge under Køkkenvask er i udu! 620 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  støddæmper forhøjer
  • #1   20. aug 2019 Den passer nemlig ikke i hullerne, som om den er spejlvendt..

profilbillede
  • #2   20. aug 2019 Du kan dreje bunden af fjederen så den passer

• #3   20. aug 2019 Wtf.. Det var jeg alligevel ikke klar over..

• #5   20. aug 2019 Det er mest fordi jeg døjer med min vacuumslange falder af når jeg køre over bump fordi bagskærmen kommer op og trykker på slangen (sikkert fordi fjederen er færdig) så som midlertidig løsning har jeg sat forhøjer på, men den var kun lige kommet på da jeg blev træt af det.. Så skal have købt mig en ny dæmper, det andet der er sku noget jøl..

• #7   20. aug 2019 Det troede jeg også, har skiftet slange to gange, først til noget magen til det originale og der efter til noget kraftigt slange fra speedline som holder endnu, men der skal ik meget til før bagskærmen kommer op i slangen, så selvom det holder endnu køber jeg alligevel en ny dæmper.

• #9   20. aug 2019 Hmm.. Den kan jeg ik lige lure, hvordan kan man trække det den forkerte vej? Studsen peger jo direkte ind over bagskærmen, eller tager jeg fejl?
    Bør nok også nævne at min bagskærm er helt fucked og sidder højt i forvejen..

Kommentér på:
støddæmper forhøjer

Annonce